נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

7 כלים שימושיים לקידום אתרים

להצליח בקידום אתרים יכול להיות קשה ומאתגר – בעיקר אם התחרות קשה ומילות המפתח לא בדיוק ברורות ובמיוחד אם אתם חדשים לכל העולם הזה.

אבל, ישנם המון כלים שיכולים לעזור לכם בכך.

אתם לא צריכים לנסות את כל הכלים אבל רובם הגדול שונה אחד מן השני ולכל אחד יש איזה שהוא משהו שלאחרים אין. 

כלים שימושיים לקידום אתרים:

1. AHREFS – כלי מוביל בחקירת הרשת עבור מילות מפתח מדויקות ורלוונטיות כמו גם מסייע לכם למצוא חיפושים דומים לחיפושים שאתם מבצעים וכן באמצעות חיפוש של כתובות המתחרים שלכם תוכלו לראות באילו מילים הם מתמקדים וכמובן מה עובד להם ומה לא.

2. Google Search Console – מי יכול להמליץ לכם מה עובד במנוע החיפוש של גוגל יותר טוב מגוגל עצמה? לגוגל יש מספר כלים מאוד שימושיים כשזה המוביל מבין כולם שמעניק לכם סטטיסטיקות חשובות מאוד בנוגע לאיך מה שמופיע אצלכם באתר משפיע על הדירוג שלכם והאינדוקס שלכם.

3.Moz – אולי הכלי הכי פופולרי בחיפוש אחר מילות מפתח. אמנם לא זול, אבל מוז מתגאה בכך שהוא פענח כיצד האלגוריתם של גוגל עובד – וזו הצהרה לא קטנה. אם אתם תשלמו על החבילה המורחבת של מוז כנראה שתחזירו את ההשקעה תוך זמן קצר מאוד.

4.Ubersuggest – מוצא מילות מפתח שעוזר לכם לזהות אילו מילות מפתח ואילו ביטויים הכי מחופשים ופופולריים מתוך אותו שדה סמנטי של התחום שלכם. בנוסף, מציג שם גרפים ונתונים שהרבה מאוד אתרים לא מציגים. 

והכי חשוב, מראה כמה התחרות עיקשת עבור אותה מילת חיפוש שאתם מעוניינים לקדם ובכך יכול להמליץ או להזהיר לגבי הקידום של המילה הספציפית הזו כאשר הוא מחשב כמה פוטנציאל רווחי יש לה מול כמה תחרות יש על אותה המילה.

5. Spyfu – אמנם קיימת לו גרסה מורחבת בתשלום, הגרסה החינמית היא זו שכולם מורידים ומדברים עליה. גם כן כלי לחיפוש מילות מפתח האלגוירתם של ספאייי-פו מזהה מילים וביטויים ארוכים יותר וממוקדים יותר אשר יחד עם זאת מתהדרים בכמות חיפושים לא קטנה. 

בנוסף, הוא מאפשר לכם "לרגל" אחרי המתחרים שלכם ולראות ממש לא תוך נבכי האתר שלהם סטטיסטיקות כמו מתי האתר שלהם מופיע בחיפוש ומתי לא.

6.Google Trends – כלי עתיק יומן גם הוא מבית היוצר של גוגל, מראה לכם מה הם הטרנדים החמים בכל תקופה מבחינת החיפושים בגוגל. כלי זה חיוני ומסייע רבות כאשר אתם מתלבטים לאיזה שוק חדש להיכנס וכן באמצעות הנתונים אילו ביטויי מפתח נמצאים כעת בעלייה בחיפושים תוכלו לנחש מה יהיה ההייפ הבא.

7. SiteLiner – אתר שמאפשר לכם לזהות תוכן כפול אצלכם באתר, לינקים שבורים ובכללי פגמים באתר שלכם שמורידים לכם את הדירוג ושצריכים לטפל בהם. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל