ישנם מכשולים רבים שעומדים בפני משווקים אינטרנטיים אשר מעוניינים לקדם את האתרים שלהם. 

רבות מהבעיות צצות כאשר אין אסטרטגיה מתאימה או בעיה טכנית של האתר עצמו ולעתים אף נובעות מאסטרטגיות זדוניות שיועצי אתרים לא אתיים וחסרי ניסיון מנסים כדי "לעבוד על המערכת". 

מקרים כמו ספאם לינקים, החלפת לינקים (אני אפרסם אותך אתה תפרסם אותי), מילות מפתח שצבועות בלבן או בכתב ממש קטן בתוך הטקסט ועוד, במאה אחוז מהמקרים הדברים האלו לא פועלם ויוצרים הרבה יותר נזק מתועלת. 

 

מה יכול להקשות עליכם לעלות בדירוג

  1. המתחרים שלכם

במקרים רבים מאוד, יהיו מספר קטן של מובילים בתעשייה שישלטו כמעט בהגמוניה מוחלטת על החיפושים באותו התחום. 

אם אתם מתחילים אתר חדש או פשוט מנסים לעקוף איזה תאגיד ענק, חשוב לתעדף אילו מילות חיפוש שווה להשקיע בהן מאמץ ובאילו עדיף שלא כעת.

  1. לא להשתמש כראוי ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הן כלי חזק מאין כמותו על מנת ליצור "באז" סביב האתר שלכם, לאסוף עוקבים ולינקים והכי חשוב -להגביר את התעבורה באתר שלכם. הן בצורה נקודתית בכל עדכון והן באופן שוטף.

העלאת תוכן יומיומי של תמונות או כתבות איכותיות שנוגעות לקהל היעד שלכם יחשוף אתכם לאחרים ועם קצת מזל, הם ישתפו את הלינקים שלכם.

  1. תוכן מקורי ברמה ירודה או לא קיימת

אי אפשר להדגיש את זה יתר על המידה – האתר שלכם צריך תוכן איכותי. 

תוכן איכותי הוא הגורם מספר אחד לכך שאנשים מאוד רוצים לגלוש אל האתר שלכם  – וגוגל יודע ומזהה את זה. 

לנסות להעמיד פנים זה נחמד ויביא אתכם עד מקום מסוים- אבל המשמעות של להיות בראש רשימת החיפושים עבור מילות מפתח ספציפיות משמעותו להיות התשובה הכי טובה ורלוונטית שיש לאותו ביטוי. ועם כוח גדול באה אחריות גדולה . כדי להיות בארמון בו שוכנים הטובים ביותר – עליכם להיות הטובים ביותר.

  1. חסר לכם לינקים איכותיים

היסוד של האלגוריתם של גוגל הוא בעצם מה שהופך אותו לכה ייחודי – גוגל סורק את האינטרנט לא רק אחר מילות מפתח, אלא גם לפי כמה אתרים הפנו לאותו אתר שהוא מעוניין להציג. 

בתוך כל זה, האלגוריתם יודע לדרג גם את איכות האתרים אשר הפנו אל הלינקים. 

ההיגיון הפשוט מסתדר עם זה: מה גוגל יעדיף, אתר של מסעדה עם לינקים מארבעה אתרי ביקורות של מסעדות נחשבים או אתר של מסעדה עם אלף לינקים אותו דבר מאתרים פקיסטניים זוטרים. 

ודאי שאת האתרים האיכותיים והמוכרים.

5. דפים כפולים ולינקים שבורים בתוך האתר

מנוע החיפוש מזהה כאשר לינקים שמפנים אל האתר שלכם לא מוליכים לשום כתובת וכן מזהה אם יש לכם תוכן משוכפל במספר עמודים שונים. זה מוריד לכם ישירות את הדירוג. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *