בשנים האחרונות אנחנו רואים שהרבה אנשים בוחרים להשקיע בנדל"ן בחו"ל ויש לכך סיבות טובות. זה הרבה יותר כלכלי, זה נוח וזה מאפשר לנו ליהנות גם מתשואות טובות. עם זאת, בדרך לשם עלולים להיות לנו, המשקיעים, סיבוכים שונים הכוללים גם עמלות מאוד גבוהות. מה עושים בנידון ואיך חוסכים? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו טיפים חשובים.

 

נסו להוריד את עמלת העברת הכספים כמה שרק אפשר

אם תדברו עם אנשים שכבר ביצעו לפני שנים השקעות נדל"ן שונות מעבר לים, אתם תראו שכולם ידברו אתכם על העמלות הגבוהות שהבנקים גובים. זה מתחיל בזה שצריך להמיר את הכסף למטבע שבו אתם עומדים לבצע את הרכישה וזה ממשיך בעוד עמלות שונות שתצטרכו לשלם לבנקים עבור פעולות מהסוג הזה. לכן כדאי לדעת שהיום, בכל מה שנוגע לתחום כמו העברות כספים לחו"ל יש גם דרך אחרת לעשות את הדברים. יש חברה שמציעה לטפל לכם בעניינים תוך חיסכון של כ50% בעמלות שתשלמו, אז למה להתעקש לשלם ביוקר אם יש כבר פתרון לאנשים כמוכם, שרוצים להשקיע מעבר לים?

 

בחרו את היועצים הכי טובים שיש

בין אם כבר יש לכם נכס מעבר לים ואתם רוצים להרחיב אותו ובין אם אתם רוצים לקנות נכס חדש בחו"ל, רצוי מאוד לא לעשות את זה לבד. לכל מדינה יש את החוקים שלה בנושאים של רכישות שמתבצעות על ידי זרים בשטחה ולכן חשוב לדעת מראש לאן אתם נכנסים. כמו כן, אם תפנו אל אנשי מקצוע מובילים ורציניים שיוכלו לתת לכם ייעוץ בנושא הנדל"ן, יהיה לכם קל יותר לבחור את הנכס המתאים לכם. כפי שאתם יודעים, וכפי שקורה גם בישראל, לא כל נכס באמת שווה את ההשקעה שלכם ולא כל דירה שתיקנו בחו"ל תניב לכם את אותה תשואה בכל שנה. לכן חשוב להתייעץ עם מי שמבין בתחום הזה כי כך תוכלו להימנע מטעויות מיותרות שאח"כ עלולות לעלות לכם ביוקר.

 

בדקו האם יש מיסים מיוחדים שתצטרכו לשלם?

עוד דבר שקורה לא פעם כאשר אדם זר נכנס למדינה כלשהיא ורוצה לקנות בה נכס, זו העובדה שהוא יצטרך לשלם מיסים שונים. לא אחת מדובר על מיסים גבוהים במיוחד ולכן חשוב לבדוק גם את הנקודה הזאת, כי היא תשפיע על ההחלטה הסופית האם אתם רוצים להשקיע באותו נכס או לא. בנושא הזה, כמו בכל תחום אחר שקשור להשקעה שלכם בחו"ל, כדאי יהיה לפנות מראש אל מי שיש לו ידע וניסיון. בצורה כזאת תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם עוד לפני שאתם יוצאים לדרך וזה יקצר לכם את התהליך כולו. כדאי לדעת שיש אפשרות גם לקבל שירות של ניהול נכסים בכל מדינה, מה שיחסוך לכם מאמץ והשקעה כך ששווה לחשוב גם על האופציה הזאת כשאתם משקיעים בנדל"ן בחו"ל.

נכסים להשקעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *