בריכות שחייה הפכו למוצר מבוקש וישראלים רבים מבקשים לבנות בריכה בחצר הביתית שלהם.

כמובן שכשמדובר בבריכות שחייה, יש לחשוב על חומרים מהם נרצה לבנות אותה ובאילו חומרים נרצה לחפות אותה.

 

מסגרת תקציבית

לפני שניגש לסוגי החיפוי, כדאי להבין שהצעד הראשון הוא בניית מסגרת תקציבית לבניית הבריכה. המסגרת התקציבית צריכה להתחשב בהוצאות על חומרי בניין לבריכה ולכלול את עלות הבנייה ועלות החיפוי. אם נרצה למשל לבנות בריכת פיברגלס, שהוא חומר נפוץ וזול לבניית בריכה ומאפשר בנייה גם מעל הקרקע, לא נוכל להסתפק רק בפיברגלס עצמו לבריכה אלא נצטרך לחשוב על איך לחפות אותה. לכן, נחשוב על מסגרת תקציבית גם עבור חיפוי הבריכה.

 

חיפוי פסיפס

מדובר בחיפוי שעשוי מחומרים קשיחים שונים כגון זכוכית או קרמיקה, הנראית כמעין אבנים קטנות מחוברות יחד. רוב הבריכות המחופות מפסיפס יהיו פסיפס העשוי זכוכית. תוכלו לבחור אבנים בצורות ובגוונים שונים. היתרון בפסיפס, הוא שבאמצעותו תוכלו להרכיב את העיצוב הייחודי לבריכה שלכם. בניית חיפוי שכזה הינה מותאמת יותר אישית ולרוב צבעונית וססגונית יותר. יצירת החיפוי מפסיפס תעצים את יופייה של הבריכה ואת צלילות מימיה. מעבר ליופי של הפסיפס והיכולת שלו להשתלב בכל צורת בריכה, הוא עשוי מחומרים עמידים לנזקים אשר ייצרו את הבידוד המושלם של המים.

 

חיפוי PVC (חיפוי פולימרי)

חיפוי פולימרי לבריכה הינו פתרון משתלם ביותר, עמיד ונוח עבור הבריכה שלכם. החיפוי עמיד מפני נזקי מזג האוויר והשמש העלולים להגרם בבריכה. בנוסף מאפשר הגנה מנזקים סביבתיים. קיימים ספקים רבים באמצעותם תוכלו לרכוש את החיפוי, וכך תוכלו לבחור מגוון של עיצובים ייחודיים עבור הבריכה שלכם. את החיפוי תוכלו להתאים לחצר כולה כך שהבריכה תשתלב בצורה מושלמת עם המראה הכללי. החיפוי הפולימרי ייצור לכם בידוד מדויק וימנע ממי הבריכה לחדור לחומר הבסיס ממנו עשויה ובכך לשחוק אותו. היתרון הנוסף של יריעות PVC הוא שהן גמישות ולכן ניתן להשתמש בהן בכל סוגי וצורות הבריכה.

 

חיפוי אבן

תוכלו לבחור להשתמש בחיפוי מסוג אבן לבריכת השחייה שלכם. האבן מיוצרת באופן אטום למים ובכך תספק בידוד של המים והגנה מפני נזקי חדירת המים ונזקים סביבתיים. בנוסף לכך, חיפוי האבן יעניק לבריכה שלכם את הטאץ' המושלם ויהפוך אותה לבריכה היפה והמיוחדת ביותר. בארץ קיימים מגוון רחב של עיצובי חיפוי אבן, ותוכלו להתאים אותם לבריכה שלכם. תוכלו כמובן להשלים את ריצוף סביבת הבריכה גם בחיפוי אבן, ובכך לעצב את החצר כולה גם יחד וליצור מראה אחיד ובעל עיצוב ייחודי.

 

חיפוי אריכים מתרכובת חומרים שונים

ישנן חברות המציעות מגוון חיפויים באריחים העשויים מתרכובת חומרים שונים. אותן חברות מייצרות את התרכובת המדויקת על מנת לייצר את החיפוי בעל רמת האטימות הגבוהה ביותר, וכזה שימנע בצורה מרבית את הנזק העלול להיגרם. גם כאן, תוכלו למצוא עיצובים שונים וייחודיים.

 

בריכה פרטית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *