אם זה עתה הקמתם מחנות אינטרנטית חדשה, ואתם מתחילים ליצור את כל מערך שירות הלקוחות וההפצה של המוצרים שלכם, אחת המשימות החשובות ביותר שאתם צריכים לבצע היא בחירה של חברת שילוח מקצועית אשר יכולה ללוות אתכם לאורך תקופת הפעילות של החברה. זה לגמרי שונה מהובלה של דירה או הובלה בסגנון אחר.

אבל, כלל ומעולם לא התקשרת עם חברת שילוח, חשוב להבין קודם כל מה הם הצרכים הבסיסיים שלכם על מנת לבחור את חברת השילוח המקצועית והמיומנת ביותר. בדיוק לשם כך אתם רוצים להכיר את השאלות שכדאי לשאול את נציג חברת השילוח בשיחת ההיכרות.

חבילה

 

ארבע שאלות שחובה לשאול את חברת השליחויות

כדי לבחור בחברת החיתוך המקצועית ביותר חשוב לברר את כל המידע בנוגע לתחומים הבאים:

  1. מועד האיסוף – אתם רוצים ליצור רצף של משלוחים ללקוחות החברה שלכם ולכן חשוב לקבוע אל מול חברת השילוח את מועדי האיסוף של הזמנות ממחסני החברה. בדרך כלל מומלץ לקבוע שני מועדים, בתחילת השבוע ובסוף השבוע, על מנת לאפשר לכל הלקוחות שמזמינים לקבל את החבילות שלהם בהתאם לזמן המשלוח הקבוע מראש באתר המכירתי.
  2. מועד ההפצה – מועד ההפצה ללקוח תלוי גם בחברת השילוח עצמה. ועל כן אתם רוצים לבחון מה הוא זמן המשלוח המינימלי אותו חברת השילוח יכולה לספק לכם. עם זמן עיבוד החבילות של חברת השילוח הוא ארבעה ימי עסקים, אתם רוצים להבטיח ללקוח מינימום של 8 ימי עסקים למשלוח על מנת להימנע מעיכובים בהפצה. כמובן שתוכלו למצוא שירותים של משלוחים מהיום להיום ומשלוחים מהיום למחר.
  3. החזרת מוצרים מלקוחות – אין כמעט בעל עסק, לא כל שכן אתר מכירתי שלא נאלץ להתמודד עם החזרת מוצרים מלקוחות לא מרוצים, או מוצרים פגומים למיניהם. אבל כדי להפוך את תהליך החזרת המוצרים ליעיל יותר וגם לשמור על שביעות רצונם של הלקוחות אתם חייבים לברר מבעוד מועד מה הם הסדרי ההחזרות אצל חברת השילוח איתה אתם עובדים. האם ניתן לבצע החזרה בעזרת נקודות איסוף או שיש שליח שיכול לאסוף באופן אוטומטי את החבילה מבית הלקוח.
  4. משלוחים בין לאומיים – אתרים מכרתיים רבים כיום פועלים גם בזירה הבינלאומית באופן כמעט יומיומי. כאשר אנו הופכים לכפר גלובלי, והאפשרות לבצע משלוחים בינלאומיים רק הולכת ומתפתחת, חבל שאתם לא תוכלו להרחיב את קהל הלקוחות האופציונלי שלכם ואת הרווחים בהתאמה. לכן כדאי לכם לבחור בחברת שילוח שהיא יכולה לבצע גם משלוחים מדינות רבות ככל האפשר, בפרק הזמן הסביר ביותר ובעלויות שמתאימות לכם.
  5. עלויות השירותים – כמו בכל אספקט אחר של עולם העסקים גם בתחום המשלוחים יש משמעות גדולה מאוד לחישובי עלות מול תועלת. לכן מומלץ לקבל הצעת מחיר כמה וכמה חברות משלוחים על-מנת לבחור את החברה היעילה ביותר אך גם הזולה ביותר.

 

בחירה מושכלת של חברת שליחויות משפיעה על העסק שלכם

כל תהליך הבחירה של חברת שילוח חדשה לעסק שלכם הוא תהליך בעל משמעות עצומה להצל חת האתר המכירתי, לשביעות רצונם של הלקוחות, לאיכות השירות שאתם מספקים וגם לשינוע הבטוח של המוצרים. בדיוק מסיבה זו, אתם רוצים לבצע תהליך בחירה מושכל, אחראי ומקצועי שיניב לכם את ההתקשרות העסקים המיטיבה ביותר עם חברת השילוח שלכם.

כך חברת השילוח תוכל ללוות אתכם לאורך שנים ארוכות, ולהעניק ללקוחות שלכם את חוויית הקנייה המושלמת, בעלות שנוחה לכם, תוך שמירה על טיב מוצרי החברה שלכם בכל משלוח מחדש, ועם אפשרות לבצע משלוחים לכל נקודה בה אתם רוצים להפיץ את המותג שלכם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *