כמה זמן חיכיתם לרגע הזה. שניכם, לבושים במיטב הבגדים, עומדים סוף סוף מתחת לחופה. הרגע הזה, שמגיע אחרי החינה, מסיבת הרווקות ומסיבת הרווקים, מביא איתו התחלה של תקופה חדשה, תקופה של בניית בית חדש והרחבת המשפחה. מעבר דירה לאחר החתונה הוא אקט שמתרחש אצל הרבה זוגות, בעקבות שינוי הצרכים שמגיע בעקבות המאורע המשמח.

"החתן לכלה שם טבעת"

אחרי הצהלולים שנשמעו לכל עבר, אנחנו נשארים עם המון מתנות, צ'קים וכמובן עם אריזת הבית לקראת המעבר. האדרנלין שזורם בדם מהחגיגות שעברתם בזמן האחרון, לא נותן לכם רגע של נחת וריכוז על מנת להתפנות לאריזת הבית. לקראת המעבר אתם עלולים למצוא את עצמכם במירוץ נגד הזמן, ובלחצים גדולים.

צוות הובלות
צוות הובלות

מעבר דירה לאחר החתונה – טיפים

כדי לא להגיע למצב שבו אתם מותשים וחסרי כוחות, אנחנו ממליצים לתכנן מעבר דירה לאחר החתונה בטווח של כמה שבועות מיום האירוע. אתם עומדים להרגיש בעננים עוד הרבה אחרי האירוע, וכדאי להגיע לשלב האריזות וההובלה בנחת, בשלווה וברוגע.

מעבר דירה לאחר החתונה הוא הזדמנות מעולה לעשות סדר בדברים. חבל לארוז דברים ישנים או חפצים שאין בהם שימוש, להוביל אותם לבית החדש ורק אז לתרום או לזרוק אותם. אנחנו ממליצים לארוז רק את הדברים שלהם אתם זקוקים, כאלה שאתם באמת משתמשים בהם.

"מישהו שלח לי מתנות קטנות"

כן כן, אנחנו יודעים, קיבלתם המון מתנות לאחרונה. סט מגבות, מצעים, סכו"ם ומה לא? אנחנו ממליצים להשאיר את המתנות איך שהן, ארוזות, ולארגן אותן בארגז אחד מרוכז. בצורה זו תוכלו לדעת שבארגז נמצאים חפצים חדשים לשימוש, ללא צורך במיון נוסף.

אירית הובלות – עושים לכם מעבר דירה לאחר החתונה בקלות

אירית הובלות היא חברת ההובלות המובילה בישראל. זאת לאחר צבירת וותק וניסיון של שנים, והתמודדויות עם הובלות מהקטנות ועד הגדולות ביותר. באירית הובלות אנחנו דואגים לכם לשירות מעולה ומהימן, ומבטיחים להוביל את החפצים והריהוט שלכם במקצועיות המקסימלית.

אנחנו רק יכולים לשער עד כמה אתם עסוקים כרגע, ושאין לכם זמן לחיפושים מיותרים, לכן חשוב לנו לצרף סדר גודל של מחירים להובלות שלנו. אנחנו מתחייבים לתמורה לא פחות ממצוינת עבור מחיר ההובלה שתשלמו.

בתור זוג צעיר, אנחנו מדמיינים שאתם עוזבים דירת שניים או שלושה חדרים, לדירה גדולה ומרווחת יותר. הנה ריכוז המחירים להעברת דירות בגדלים הנ"ל:

הובלת דירת שני חדרים, הכוללת בתוכה כמות של עד 20 קרטונים, תעלה בין 800-1,200 ש"ח.

הובלת דירת שלושה חדרים, הכוללת עד 35 קרטונים, תעלה בין 1,100-1,600 ש"ח.

מחירי ההובלות משתנים גם בהתאם לתנאי הבניין שלכם, אם יש בו מעלית או לא, וגם לפי רהיטים במשקל חריג ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהאתר שלנו https://iritmoving.biz, בו תוכלו למצוא מידע נוסף אודות ההובלה. אנחנו מאחלים לכם המון מזל טוב, ונתראה בקרוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *