ג'וקים הם מזיקים מטרידים מאוד, ולמרבה הצער גם נפוצים במיוחד.

מעטים הבתים בהם לא ביקר ג'וק מעולם, ובהתאמה גם האנשים שנתקלו בג'וק ולא נבעתו מגועל וסלידה. הג'וק נמשך לחום וללחות, ויש לו יכולות הישרדותיות מפותחות.

מכורח היותו כזה, הוא הפך למטרה מרכזית לחיסול בבתים רבים. כדי לטפל במזיק באופן שיטתי ונרחב, משתמשים כיום בשירותי ריסוס והדברה.

יצאנו לבדוק את יעילות הריסוס נגד ג'וקים, ואלו הם הממצאים.

 

ריסוס נגד ג'וק אמריקאי

ריסוס נגד ג'וקים אמריקאיים מתפרש בעיקר על פינות וחריצים שקיימים בבית, מאחר ואלו הפתחים המרכזיים דרכם הם חודרים הביתה.

הרסס מכיל חומרים פרטרואידים, אותם מרססים על הרצפה ועל יתר המקומות שהפכו לאזורי מחייה עבור הג'וקים באזור. כדי להיחשף אליהם במלואם, מזיזים את הריהוט שמכסה על הפתחים, ומתחילים במלאכת הריסוס. התוצאות ניכרות לאחר 24-48 שעות, בשעה שמתחילים לראות את גופותיהם של הג'וקים. כדי למלא את המשימה ללא סכנות ונזקים, דיירי הבית מתבקשים לצאת ממנו לשעתיים לפחות, כאשר ההמלצה עבור נשים הריונות, ילדים קטנים ובעלי חיים היא להיעדר לשש שעות מהבית.

 

ריסוס נגד ג'וק גרמני

לעומת הג'וק האמריקאי, הג'וק הגרמני מצליח לחמוק ולהסתתר ביעילות רבה יותר, ומשום כך ייתכן והתוצאות לא יהיו מקסימליות בהדברה הראשונה.

ההדברה כנגד הג'וק הגרמני משלבת חומרי ריסוס יחד עם הדברה בג'ל, זאת כדי להצליח למקד את אזורי המחייה שלו. גם במקרה הזה ההמלצה היא להיעדר מהבית לשעתיים לפחות. את תוצאות ההדברה תתחילו לראות לאחר שבוע עד שלושה שבועות, ובמידה ועדיין ישנם כאלו שמתרוצצים לאחר ההדברה הראשונה, קראו שנית למדביר. סביר להניח שהביקור הנוסף יהיה חינמי, לאור הצלחה חלקית בלבד של הראשון.

 

ריסוס ג'וקים שמתגוררים בביוב

הביוב הוא אחד ממקורות ההגעה המרכזיים של ג'וקים לבתים, בדגש על ג'וקים אמריקאיים. פעמים רבות, ריסוס הג'וקים בעודם בביוב יכול למנוע לאורך זמן את הגעתם והתבצרותם בבתים.

הסכנה בנדידת הג'וקים מהביוב לבתים היא בעיקר עבור בתים פרטיים, אולם לעתים גם לדיירים בבניין, ולכן כדאי לוודא עם ועד הבית שמדביר מגיע מפעם לפעם ומבצע ריסוס כנגד ג'וקים בביוב. מניעת הבעיה מהשורש תחסוך מכם ריבוי הדברות.

 

מגוון חומרי הריסוס הקיימים כנגד ג'וקים

בעולם ההדברה יש לא מעט חומרי ריסוס כנגד ג'וקים, חלקם מכילים רכיבים מסוכנים,  וחלקם ידידותיים יותר לסביבה.

החומרים הירוקים הם אלו שמובילים כיום בשוק, הן בהיבט איכות, והן בהיותם ידידותיים לסביבה.

כשאתם קוראים לאיש מקצוע שיבצע את ההדברה כנגד ג'וקים, ודאו שהוא משתמש בחומרים לא רעילים, וכן שהוא מנחה אתכם כיצד לפעול במהלך שעות ההדברה ולאחריה.

כמו כן, כדי שהחומר יהיה יעיל, בדקו שהוא מיועד לטיפול בבעיית ג'וקים.

לקריאה על מדבירים בשיטה הירוקה- https://kesem-hadbarot.co.il.

 

ג'וק על עלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *