חשוב לכם להגביר את המודעות לבטיחות באש? רוצים להיות בטוחים שהעובדים שלכם יידעו מה לעשות ברגע האמת אם חלילה תפרוץ שריפה? אם כך, דעו שהדרך הטובה ביותר היא להעביר להם סדנת בטיחות באש שמועברת על ידי היועצים והמומחים הטובים ביותר בתחום.

באיזה נושאים מתעסקים בסדנאות מהסוג הזה?

עוד לפני שתנסו לבחור לאיזה יועץ בטיחות אש אתם רוצים להתקשר, כדאי לעצור ולנסות להבין במה דברים אמורים ומה באמת כוללת סדנא כזאת. לכאורה, מדברים עם כולנו על סכנות האש כבר בימי בית הספר, אך האם באמת נדע מה לעשות ברגע האמת? מדהים לגלות שבסופו של דבר התשובה היא לא. לכן ברוב המקרים בסדנאות של בטיחות באש יש התייחסות לכל הפרטים, החל ממענה לשאלה מהם הגורמים המסוכנים ביותר שעלולים להצית שריפה. בנוסף לכך, במסגרת סדנאות כאלה מזכירים את הכללים השונים להתנהגות נכונה בזמן שריפה ואף עושים ניסוי מעשי לכיבוי בעזרת מטף. לכן זה לא מפתיע לגלות שעובדים שעוברים הכשרות כאלה בהחלט יודעים מה לעשות בעת שריפה, מה שגם מסביר מדוע לא כדאי לדחות את הזמנתה של סדנא כזאת.

כללי בטיחות

אל מי כדאי להתקשר להזמנת סדנא מהסוג הזה?

יועץ בטיחות אש הוא האדם שיוכל להעביר לעובדים שלכם את הסדנא, אך אם תעשו חיפוש, אתם תגלו שבכל עיר יש הרבה מאוד יועצים כאלה. לכן נשאלת השאלה באיזה יועץ כדאי לבחור, כי אומנם אדם מסוים יכול להיות יועץ נהדר לנושא, אך לא מאוד מוצלח בהעברת סדנאות. כדי להעביר סדנא בנושא של בטיחות אש צריך גם לדעת לעמוד מול קהל ולהיות מנוסה בתחום הספציפי הזה. לכן, אם אתם יכולים לדבר עם מנהלי עסקים אחרים שכבר יצא להם להזמין סדנא כזאת, למה שלא תעשו זאת? כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מגדילים את הסיכוי שהסדנא תהיה מעניינת ויעילה.

האם צריך להכין את משרד העסק לבטיחות באש?

התשובה היא חד משמעית כן, וכדאי לדעת שלא פעם עסקים שונים לא יקבלו אישור לפעול בלי עמדות שונות לכיבוי אש. זו עוד סיבה טובה שבגללה צריך לפנות אל יועצים מקצועיים שעובדים בתחום בטיחות האש, שכן אנשי מקצוע כאלה יגיעו למקום, יבדקו אותו ויוצאו דו"ח מפורט. אותו הדוח יכלול את כל הפרטים שצריך כדי להגביר את הבטיחות באש במקום, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מזמינים איש מקצוע כזה? מעבר לכך שזה כדאי, מדובר על עניין של חוק לכל דבר. כלומר, אתם חייבים שבמשרד שלכם, בבנייני החברה או במפעל שאתם מנהלים יהיו לא מעט אמצעים לכיבוי אש. אם בנוסף לכל אלה תדאגו שהעובדים יעברו גם סדנאות והדרכות בנושא, תוכלו להיות בטוחים יותר שברגע האמת כל אחד יידע מה עליו לעשות כדי למזער נזקים בנפש וברכוש.

למידע חשוב נוסף היכנסו: https://www.sh-m.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *