צמיד טניס הוא תכשיט פופלרי אשר נמכר בכל רחבי העולם בהיקפי הענק. מה מקור השם ומדוע הוא מהווה את אחד התכשיטים הקלאסיים ביותר בכל הזמנים? להלן כל הפרטים.

 

צמיד טניס – מה מקור השם?

רבים מאלו אשר רוכשים צמיד טניס אינם מודעים לעובדה כי מדובר בתכשיט אייקוני, אשר מקורו הוא מענף הספורט טניס. למעשה, מדובר בתכשיט אשר קיבל את שמו בשנת 1987, כאשר שחקנית הטניס המצליחה בעולם כריס אוורט לקחה חלק באליפות הפתוחה לטניס בארה"ב. מדובר בתחרות יוקרתית מאוד, אשר נחשבת לפסגת השאיפות של כל שחקן מקצועי. במהלך אחד המשחקים, גילתה לתדהמתה כי צמיד היהלומים אותו ענדה נפל, ובצעד חסר תקדים בענף ביקשה לעצור את המשחק ולחפש את הצמיד בכדי למצוא אותו. בהחלטה תקדימית בענף הטניס השופט אישר לשחקנית להפסיק את המשחק ולחפש את הצמיד, עד לאחר שהיא מצאה אותו בעזרת מספר אנשים נוספים. מאז ועד היום, קיבל הצמיד את השם "צמיד טניס" והוא נחשב לאחד הצמידים היוקרתיים והקלאסיים ביותר בכל הזמנים, כמו גם סמל סטטוס אשר אותו תשמח לקבל כל אישה.

צמיד טניס – לא רק לספורטאיות

מאז החל בכל העולם להיעשות שימוש במושג "צמיד טניס" ניתן לראות עשרות שחקניות טניס מכל העולם אשר עונדות צמידי טניס בעיצובים שונים, כמו גם נשים רבות ברחבי העולם אשר חולמות לענוד את הצמיד הזה. מדובר בצמיד אשר מתאים גם לאירועי יום וגם לילה, והוא נמכר בטווח מחירים רחב וכאמור בעיצובים שונים, כאשר כיום ניתן לרכוש צמידי טניס בצבע זהב לבן או צהוב, כמו גם לשבץ אלמנטים נוספים בצמיד. אולם, חשוב לזכור כי אם אתם מתכננים כעת לרכוש צמיד, ישנה חברה אחת אשר מציעה את המגוון הרחב ביותר ובאיכות יוצאת מן הכלל, והחברה הזו היא חברת דיימונד פקטורי.

 

רכישת צמידי טניס – באמצעות חברת דיימונד פקטורי

חברת דיימונד פקטורי תכשיטים מאפשרת לכם באמצעות האתר הרשמי או בחנות הפיזית בכתובת הבורסה ליהלומים אבא הלל 7 (בית סילבר) לרכוש מגוון רחב של צמידי טניס משובצים ביהלומים אמיתים אשר כולם אמיתים לחלוטין ונעשו בעבודת יד קפדנית של יהלומנים מומחים לתחום. באמצעות האתר תוכלו להתרשם מהקולקציה המתחדשת של צמידי הטניס, כמו גם לקבל ייעוץ אישי של יהלומן מטעם החברה אשר ישמח לעזור לכם בכל עת ולבחור ביחד איתכם את הצמיד המושלם כמו גם כזה אשר יתאים לתקציב שלכם. לכן, אם אתם רוצים להתחדש בצמיד שהוא אייקון של ממש כמו גם סמל סטטוס.

תכשיט יוקרתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *