אם החלטתם לתבוע את משרד הביטחון על מחלות לב בצבא, אתם צריכים להיות מוכנים לתהליך. עד כמה הוא יהיה ארוך? מה יכלול התהליך של תביעת משרד הביטחון? הנה כל המידע שאתם צריכים, רגע לפני שאתם מחליטים באם לתבוע, או לא לתבוע את משרד הביטחון.

שוקלים לתבוע את משרד הביטחון? נפגעתם פיזית או נפשית כתוצאה מהשירות שלכם בצבא? אולי במג"ב? בין אם ככה או ככה, אנחנו ממליצים לקחת כמה דקות ולחשוב עם עצמכם – האם באמת כדאי ומומלץ לתבוע את משרד הביטחון על העוולה שלטענתכם נגרמה לכם?

אם הגעתם למסקנה שכדאי לתבוע את משרד הביטחון, זה יהיה הזמן הטוב ביותר לשבת לפגישת ייעוץ עם עורך דין משרד הביטחון.

 

כל מה שצריך לדעת על מחלות לב בצבא ותביעת משרד הביטחון

רגע לפני שנפגשים לפגישת ייעוץ עם עורך דין נכי צה"ל, האם עורך דין נכי צה"ל זה מה שאתם צריכים? לפני כל הליך משפטי, תמיד יהיה כדאי לברר את כל הפרטים שניתן מראש, וככה תבטיחו לעצמכם תהליך משפטי ידוע מראש.

אמנם, אין ספק שתהליכים משפטיים תמיד יוכלו להפתיע אתכם, בין אם אתם מוכנים אליהם מראש או פחות. אמה-מה, בדיוק בשביל זה יש את ניסיונו המקצועי והמוניטין של עורך הדין שלכם.

אין ספק, ככה שעורך הדין שלכם יהיה מנוסה יותר ומקצועי יותר, ככה סביר להניח שתוכלו לנסות לקצר את התהליך המשפטי שנוטה להיות מורכב ומסורבל.

 

הסתייעו בעורך הדין המנוסה ביותר שתוכלו למצוא

עורכי דין שאין להם ניסיון דיה, בדרך כלל יתקשו בלסיים את התביעה המשפטית שלכם כמה שיותר מהר. לרוב, יהיה מומלץ לבחור בעורך דין בעל מוניטין רב שנים אשר מכיר את כל ה"פינות" ב"ספר החוקים".

עוד חשוב לדעת, לפני תביעות משפטיות כנגד משרד הביטחון, בדרך כלל אתם תצטרכו לעבור ועדות רפואיות.

עכשיו, חשוב להבין, מורכבות הוועדה הרפואית כמורכבות הבעיה שלכם. אם אתם סוחבים אתכם בעיה רפואית מאוד מורכבת, צפו לכך שהוועדה הרפואית תהיה מורכבת גם היא. ומה תהיה תפקידה של הוועדה הרפואית?

 

תפקידה של הוועדה הרפואית בתביעות משרד הביטחון

בסופו של דבר, בוועדה הרפואית יושבים רופאים ומומחים אשר אמורים לבסוף להגיע למסקנה אחת ברורה – האם נגרם לכם נזק רפואי כתוצאה מהשירות בכוחות הביטחון? לאחר שזאת תוחלט, כמובן יהיה הצורך לדון בבית משפט בשיפוי הכספי שיגיע, או שלא יגיע לכם.

במקביל לכך, במקרים מסוימים גם התובע עשוי לקבל אחוזי נכות. אם אתם מעוניינים לתבוע את משרד הביטחון, אנחנו ממליצים לקבל סיוע משפטי עוד היום. בסופו של דבר, אל תוותרו על הזכויות המגיעות לכם בחוק, גם אם זה אומר שאתם לקראת תהליך לא פשוט. בהצלחה!

 

פטיש משפטי כתום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *