תאילנד היא ארץ גדולה עם אטרקציות רבות ודברים רבים שימשכו את כל סוגי המטיילים בכל הגילאים. בגלל מזג האוויר הטרופי של תאילנד היא נוחה לביצוע פעילויות בטבע ברוב השנה (למעט בחודשי המונסונים שהם מיוני עד נובמבר עם שינויים קטנים לכאן ולשם תלוי במקום בו אתם נמצאים בתאילנד). הטבע הג'ונגלי של תאילנד יציע לכם טרקים רבים בהם תוכלו להנות משלל צמחייה ובעלי חיים (כולל קופים ופילים). תוכלו לבחור בין טיפוסי הרים, הליכה בפארק בינלאומי או מסעות בין בולדרים, הנוף של תאילנד לא יאכזב מאף פינה.

אלו שמעדיפים לצאת לטיולים שלהם מתחת למים – גם כאן יש לתאילנד הרבה מה להציע. תאילנד מלאה במאות אתרי צלילה, במיוחד באיים, ודגה עשירה ביותר. המים חמימים ורגועים כך שהצלילות הן בתנאים די מושלמים. ספורט הצלילות מפותח מאוד בתאילנד ותוכלו למצוא בתי ספר רבים לצלילה ולעשות קורסים של צלילת סקובה או צלילה חופשית, וגם אם אינכם מעוניינים להתחייב לצלילה, תוכלו לקחת שנורקל ולבקר באתרים הקרובים לחוף.

 

פעילויות בקצב איטי

ספורט הוא לא הדבר היחידי שאפשר לעשות בתאילנד, והיא גם מתאימה היטב לאנשים שאוהבים לקחת דברים יותר באיזי, יש בה פינות קסומות בהן פשוט תוכלו להירגע על ערסל, לקרוא ספר, להנות ממסאז' טוב ופשוט לנקות את הראש.

עם העלייה בכמות התיירות וכמות הזרים שאימצו את תאילנד כבית שני (נוודים דיגיטליים רבים שראו בה כבית מושלם) עלו גם כמויות סדנאות הלמידה שתוכלו לעשות- החל ממסאז' תאילנדי, יוגה, קורס בישול תאילנדי, מדיטציה ועוד סדנאות רבות.

תאילנד מלאה במוזיאונים ותרבות (בעיקר בערים), פארקי שעשועים לילדים, ופעילויות כמו ראפטינג ואומגה שיתנו למשפחות עם ילדים טיול שיספק גם את ההורים וגם אתה הילדים. בחלק מהמקומות (כמו צ'יאנג מאי וקו פנגן) נפתחו אפילו בתי ספר לילדים התיירים, כך שילדיכם יוכלו להנות עם עוד ילדים רבים ממקומות אחרים בעולם וגם ללמוד קצת בזמן הנופש שלכם.

 

מסיבות וחיי לילה בתאילנד

תאילנד מושכת לא רק משפחות, נוודים דיגיטליים, זוגות בירח דבש וטיילי ספורט אקסטרים, תאילנד הפכה להיות גם ארץ המושכת אליה צעירים רבים בגלל המסיבות שלה שזכו לשם עולמי. מקומות כמו פטאיה ופוקט ידועים בחיי הלילה התוססים שלהם, וכמובן אי אפשר לשכוח את מסיבות הפול מון והאף מון בקופנגן.

בכל ארץ בה אתם מטיילים תמיד תוכלו למצוא את האפשרות לתרום מעצמכם למען המקום עם פעילויות התנדבות שונות. מורים לאנגלית תמיד נחוצים בתאילנד וישנו דגש רב בשנים האחרונות על לימודי אנגלית לילדים התאילנדים. בנוסף תוכלו להתנדב גם בבתי יתומים, בבתי מחסה, בתי מקלט לכלבי הרחוב הרבים ועוד. ישנם גם התנדבויות רבות עם פילים שמפתות מבקרים רבים להגיד אליהם ולהנות ממגע קרוב עם החיה הקסומה, אך רבים מהמקומות האלו בעצם מתעללים בפילים, לכן בידקו היטב לאן אתם הולכים.

לתאילנד יש המון מה להציע, ואלמלא הוויזה ודאי הייתם מוצאים את עצמכם נהנים ממנה עד בלי סוף, מה שנחמד בה הוא שתמיד תוכלו לחזור לבקר ולהנות ממה שלא הספקתם בביקור הקודם.

 

מיטת שיזוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *