מגני ההוקרה מלווים אותם לרוב בטקסי שחרור ופרישה מעבודות או משירות צבאי.

חייל שמסיים את שירותו, אדם המסיים את עבודתו לאחר פרק זמן ממשוכך ומקרים רבים אחרים שבהם אנחנו מעוניינים להגיד לאדם מסוים תודה על תרומה

ארוכה וטובה למקום שבו אתה נמצא.

מי שמקבל את מגן ההוקרה הוא מחזיק בחשיבות רבה בשבילו ולכן יש חשיבות לכך שמגן ההוקרה יהיה מעניין ויצירתי בכדי שהוא יוכל להתגאות בו.

אבל מה מסמל בעצם מגן ההוקרה כמתנה? מה זה בכלל המגנים הללו? אנחנו כאן בכדי לעשות סדר.

 

מה זה אז מגן הוקרה?

בעצם מדובר במתנה מיוחדת שניתנת לרוב לעובדים כאות תודה והוקרה על ביצוע תפקידם באופן רציף במשך השנים האחרונות. את המגינים אנחנו יכולים לראות בטקסי סיום שונים ומגוונים הקשורים בתקופות ארוכות כמו לוחמים המשתחררים מן הצבא, אנשים שמסיימים את תפקידם ויוצאים לפנסיה וכן סיומים רבים מן הסוג הזה. מגן ההוקרה מהווה פריט מוחשי ופיזי שנותן את הכבוד כלפי המקבל של המגן על משך תקופת העבודה הארוכה שלו. בשוק הפרטי ניתן לראות גם מגינים כאלה ומדובר במתנה שכיחה במיוחד גם בשירות הציבוריים ביטחוניים. הצורה של המגן תהיה לרוב מונחת על בסיסים מסוגים שונים ולרוב לצד הצורה תהיה ברכה או כיתוב אישי המסמל את ההוקרה שלנו.

 

אז מה מסמל מגן ההוקרה?

מגן ההוקרה מסמל בסופו של דבר את ההערכה שלנו כלפי המקבל. למגנים אלו יש חשיבות רבה לשני הצדדים הן למקבל והן לנותן ולמה? מכיוון שהנותן מעוניין לתת את הכבוד הראוי למקבל ומי שמקבל מקבל את המגן וחוץ מפריט פיזי הוא מקבל גם את תחושת ההערכה שרבים מחפשים במשך כל חייהם. כאשר מחליטים לתת מגן הוקרה אנחנו צריכים לזכור שישנם סוגים שונים של מגנים ומטרות שונות שעומדות בפני כל מגן. אם ניתן סתם מגן גנרי בעל הקדשה גנרית ולא ייחודי מספיק אנחנו עלולים לתת תחושה של חוסר מחשבה מאחורי המתנה ולכן חשוב להפעיל את הראש ולהיות יצירתיים בעת ההחלטה לרכישת מגן ההוקרה.

מאחורי כל מגן הוקרה משתנה המחיר ומשתנה הסמל שאנחנו מעוניינים לתת לו. אם אנחנו בוחרים להעריך חייל בסוף שירותו הצבאי לרוב נבחר בסוג שונה של מגן הוקרה מאשר אדם שמסיים את עבודתו ויוצא לפנסיה. כחלק מהמחשבה עלינו גם לזכור לחשוב על הפרטים הנכונים שאנחנו מכניסים לברכה ולתודה שאנחנו אומרים. לפעמים תוספת של מספר שקלים בודדים יכולה להפוך את המתנה ממתנה גנרית אשר כולם מקבלים לבעלת משמעות גדולה ועמוקה של המקבל. אנחנו במילמן דור המשך מתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר ובכך לעזור לכם להפוך את המגן ממתנה גנרית למתנה בעל סימבוליות רבה בשביל המקבל.

 

מדליות וגביע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *