אם הגעתם מעולם העיצוב, כנראה שמונח זה לא זר לכם – מדובר בתוסף האטרקטיבי של וורדפרס שמשנה לחלוטין את הפנים של אתר הנחיתה שלכם והופך עיצוב סטנדרטי למרהיב ומרשים. הנה כמה מילים על התוכנה שאתם חייבים להכיר.

כמעט שאי אפשר לעקוב באדיקות אחרי מיטב החידושים הטכנולוגיים שהרשת האינטרנטית מציעה לנו בכל יום ובכל שעה, מרוב שהם כה רבים, אך יש אחד שמהווה יתרון משמעותי ביותר לכאלה שמתעניינים בעיצוב ובניית אתרים וחשבנו שמן הראוי שתכירו אותו. אלמנטור הוא יצירה של שני מוחות ישראלים צעירים ואינטליגנטיים במיוחד שהחלו להקל על כולנו ולהפוך כל אתר, סתמי ככל שיהיה, למושך מאוד תוך מספר דקות.

אתר אינטרנטי

אז איך זה עובד?

למזלנו, מדובר בתוסף שהוא מאוד קל לשימוש ואינטראקטיבי – חווית המשתמש וממשק המשתמש עולים על כל דמיון. איך צורך לקוד מיוחד על מנת להפעיל אותו או להשתמש בו, התוסף משתלב בצורה מושלמת עם שאר הממשקים/התוספים ולא יוצר תקיעות במחשב, הוא מאוד קל ללימוד ולהבנה והחשוב מכל – התוצאה פשוט מושלמת. אפשר לעצב בעצמכם או לבחור מתוך 300 האפשרויות המוכנות שנמצאות כבר באתר. ישנה גרסה חינמית וגרסה בתשלום, אך ראוי לציין כי הגרסה החינמית מציעה יותר מ30 ווידג'טים – הרבה יותר ממה שכל משתמש צריך על מנת לבנות/לעצב את האתר שלו ובכך רואים כמה שמו דגש על המשתמשים. דגש נוסף שחשוב לציין הוא שהאתר שתעצבו יתאים לכל מסך, דפדפן או מכשיר מפני שחברת הענק גוגל שמה גם היא את עיניה על התוסף המצליח ובעצם מקדמת את גרסת המובייל שלו.
אז במידה וכבר לקחתם קורס בבניית אתרים, ומתחשק לכם לשדרג את האתר שלכם בעוד כמה נקודות לעומת המתחרים שלכם, זהו התוסף שהמושלם עבורכם שיניב לכם את התוצאה הרצויה.

מה אם לא לקחתי קורס לבניית אתרים עדיין?

אל דאגה! במידה ואתם מתעניינים בעולם עיצוב ובניית האתרים ועדיין לא החלטתם על קורס מסוים, אחד המקומות המומלצים לעשות זאת הוא קורס בניית אתרים של מכללת סולו. מעבר לכך שמדובר בקורס אינטרנטי שאותו תוכל לקחת בזמן המתאים לך, בשעה הנוחה לך ובמקום שתרצה, יש לאתר זה וותק של 12 שנה בתחום ומכיל בתוכו את מיטב המרצים בארץ. מדובר על אתר מקוון המתמחה בתחומים שונים כמו עיצוב גראפי, תקשורת חזותית, פוטושופ – כך שאם התעניינת ביותר מתחום אחד, ההיצע הוא גדול. לימודים אלה יכשירו אתכם ללימוד תעודה "מעצב אתרים" שתפתח לכם אופציות לעבודה בתחום בניית ועיצוב אתרי אינטרנט. בנוסף, מדובר על אחד הקורסים המבוקשים ביותר בארץ בתחום העיצוב הגרפי שלו ביקוש מטורף בעולם התעסוקתי. בסוף הקורס, לא רק שתצאו עם כלים משמעותיים שיעזרו לכם, אלא גם תקבלו תיק עבודות המורכב משלל המטלות שלכם במהלך השנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *