רכישה של פוליסת ביטוח היא מומלצת מגיל לידה, וזאת לאור המצב במדינת ישראל אשר מחייב הרחבה של פוליסות בכדי להיות בטוחים כי בעת הצורך, תהיו מוגנים. להלן כל הפרטים.

רכישת ביטוח – מגיל אפס

רכישה של ביטוח היא בגדר חובה בעבור כל אזרח במדינת ישראל, החל מגיל לידה. למעשה, במדינת ישראל כל אזרח מבוטח מגיל לידה בביטוח בסיסי, אשר לצערנו איננו מכסה שורה ארוכה של פרמטרים, בעיקר בתחום הבריאות. כידוע, סל הבריאות במדינת ישראל נחשב למצומצם ביותר ביחס לעולם, כאשר ישנן לא מעט טיפולים כמו גם תרופות חדשניות אשר אינן מכוסות במסגרת הביטוח הבסיסי. בנוסף, ישנן פוליסות אשר הן בגדר חובה והן כוללות בין היתר ביטוח חיים, ביטוח רכוש כמו גם ביטוח אובדן כושר עבודה, ועל כן ישנה חשיבות רבה לרכישה של פוליסות ביטוח אשר מותאמות לרקע הרפואי כמו גם לסטטוס האישי. חשוב לציין כי ביטוח של ילדים נחשב לביטוח זול יחסית, וזאת לאור העובדה כי חברות הביטוח לא רואות בחתך הגילאים האלה כבעלי סיכון. אולם, ישנם מקרים בהם ילדים קטנים נקלעים למצב רפואי לא פשוט אשר מצריך את הפעלת הביטוח, ועל כן חשוב להיוועץ עם יועץ ביטוח מומחה בכדי לבדוק מהן הפוליסות הטובות ביותר אשר יתאימו אליכם, כמו גם לבני המשפחה, בתנאים המשתלמים ביותר.

סגירת עסקה

מה חשוב לדעת בתחום של הביטוח?

כידוע, ענף הביטוח הוא ענף בירוקרטי אשר האזרח הפשוט נתקל בלא מעט מהפעמיים בקשיים, וזאת לאור אי הבנה של הדוחות אשר מתקבלים מדי שנה כמו גם העובדה כי רבים מחזיקים בכפל ביטוחי. כפל ביטוחי הוא מצב נפוץ מאוד בו מבוטח מחזיק במספר של פוליסות ביטוח זהות, בחברות ביטוח שונות. למעשה, מדובר בבזבוז כספי אדיר אשר יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לאלפים, כאשר ע"פ ההערכות מדי שנה הציבור בישראל מוציא מיליארדי שקלים מיותרים בעבור פוליסות כפולות. יתרה מכך, לאור המצב החליט משרד האוצר לפתוח במיזם בשם הר הביטוח אשר מאפשר למבוטחים לבדוק היכן יש להם פוליסות, אולם לא מדובר במידע מקיף ועל האזרח ליצור קשר באופן עצמאי עם חברות הביטוח. לאור המורכבות הרבה בהתקשרות, רבים מוותרים באמצע התהליך ונותרים עם הכפל הביטוחי. אולם, כיום ניתן באמצעות אתר הר הביטוח לקבל מידע מהימן ושקוף אשר יאפשר לכם להחליט החלטות נבונות בנוגע לפוליסות הביטוח שלכם כמו גם של בני המשפחה.

אתר הר הביטוח – החלטות ביטוח נבונות ואפקטיביות

באמצעות צוות המומחים של אתר הר הביטוח תוכלו לאתר את הביטוחים הקיימים לכם כמו גם לבני המשפחה, ולאחר מכן לבצע בחינה מחודשת אשר תאפשר לכם להוזיל את המחיר כמו גם לבטל את הכפל ביטוחי. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://harhabituach.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *