חלומם הנכסף של הרבה יוצאי יחידות קרביות, הוא לעבוד בתור מאבטחים בשגרירויות השונות, גם בשגרירות ארה"ב. מעבר לכך שהמשכורת נאה בהחלט והמדים יהלמו אתכם, תוכלו גם להכיר מקרוב אנשים משמעותיים, לסייע ביטחונית ולהרגיש שאתם אכן תורמים ומבצעים עבודה חשובה.

שימו לב, לפני שנתחיל לדבר על עבודה בתור מאבטח בשגרירות ארה"ב, חשוב להזכיר כי אנשים שאינם עברו שירות קרבי בדרך כלל לא יוכלו להתקבל לעבוד בעבודות אלו. ראשית, כמובן ולא ניתן לגשת אל משרדי הקבלה בשגרירות ארה"ב ולבקש שיעסיקו אתכם. כל דבר בחיים הללו, חייב לעבור דרך הצינורות הנכונים והרלוונטיים. בכדי לעבוד בתור מאבטחים בשגרירות ארה"ב, תוכלו לפנות אל חברות המספקות שירותי אבטחת אישים, אבטחת אנשי עסקים, אבטחת אנשי עסקים בחו"ל וגם אבטחת שגרירויות. אבטחת שגרירות זה מקצוע לכל דבר, גם אם לא לכל החיים. עליכם להיות תמיד דרוכים ומכווננים פעולה. במקרים בהם מתרחשת סיטואציית חירום חס וחלילה, עליכם להגיב מיידית באופן בו למדתם.

אנשי אבטחה

אבטחת אנשי עסקים בחו"ל

יש תמיד לקחת בחשבון כי אבטחת אישים היא מקצוע מורכב ומאתגר. זכרו תמיד שאם אתם מעוניינים לרכוש את המקצוע של אבטחת אישים בחו"ל, אתם עומדים להיכנס לנעליים מסקרנות מאוד ומעניינות. מה הכוונה? הכוונה היא שאתם הולכים להיחשף לסגנון החיים האישי של האנשים אותם מאבטחים. אתם תתלוו לאנשי העסקים השונים לכל מקום אליו הם יפנו, בעוד שאתם דואגים לשלומם וביטחונם.

בין אם אנשי העסקים זקוקים לשמירה בזמן שהם רוכשים צעצועים לחתולים או יהלומים יקרים, אתם תהיו איתם ולא תרפו מהמשמר. אין ספק כי מדובר באחד התחומים הכי מעניינים בענף האבטחה. אבטחת שגרירויות זה מקצוע בפני עצמו, וככה רלוונטי גם לגבי אבטחת אנשי עסקים בחו"ל. בכל מקרה בו אתם מעוניינים לעבוד בתור מאבטחי שגרירויות או מאבטחי אישים בחו"ל, זכרו תמיד שכדאי להגיע בכושר. אתם תעברו מבחני מיון ויבחרו אתכם בפינצטה סטרילית.

הכשרת מאבטח שגרירות והשתלמויות

בכדי להתאים את האבטחה למתרחש בעולם ולאיומים הפוטנציאליים שרק הולכים ומתפתחים, חברות האבטחה תמיד שולחות את המאבטחים להשתלמויות, שבמהלכן המאבטחים מתעדכנים בנושאי אבטחה, נושאי לוט"ר ועוד. אם תעבדו בתור מאבטחים בשגרירויות, צפויות לכם השתלמויות מאוד מעניינות המגוללות את כל מה שרלוונטי למקצוע שלכם.

זכרו תמיד, העבודה של האדם מגיעה עמו הביתה, בין אם הוא ירצה או לא. במילים אחרות, ספקו לעצמכם עניין וריגוש בחיים, מצאו עבודה המאתגרת אתכם ושומרת עליכם ערניים ותגובתיים. אל תשתעממו מסוג העבודה שלכם, ותמיד כדאי לנסות למצוא עבודה שכוללת בתוכה אנשים הדומים לכם מבחינה אישיותית. בשגרירויות השונות, תוכלו למצוא כוח אדם איכותי ביותר, כזה שממנו נוצרות חברויות אמיתיות.

פרטים נוספים תמצאו: www.delkoub.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *