אם יש צעד משמעותי ביותר בחייו של מפעל, זה הרגע שבו מחליטים להגדיל אותו. לכן ברור מדוע כל מי שמנהל מפעל ומקבל החלטה להעביר אותו למקום חדש לצורך הגדלתו, נרגש מכך מאוד. מה שכן, חשוב להבין כבר בשלבים הראשונים של התהליך הזה שמדובר על עניין מאוד מורכב. למעשה, אין כל קשר בין הובלה של מפעל ובין הובלה של משרד או בית פרטי שכן במקרה של מפעל מדובר על לוגיסטיקה רצינית ביותר. ישנם מפעלים שמהווים עיר לכל דבר ועניין וכוללים כמויות אדירות של מכונות וציוד. משמעות הדברים היא שאם גם אתם עומדים בקרוב להתמודד עם המשימה הזאת, כדאי יהיה לבדוק היטב בידי איזו חברת הובלות אתם מפקידים את העניין.

מכולות

כך תבחרו חברה להובלת המפעל שלכם

זה לא משנה אם מדובר על הובלה של מפעל ישן, חדש או מפעל שקיים מזה כמה שנים בודדות. מה שבטוח זה שברגע שמקבלים את ההחלטה להעתיק את מקומו של המפעל, יש לבדוק לאיזו חברה פונים. האם באמת חשבתם לרגע שכל חברת הובלות תוכל להתמודד עם לוגיסטיקה שכזו? התשובה היא כמובן לא. כדי להעביר מפעל שלם לא מספיקים כמה מובילים חזקים, אלא מספר רב של אנשי צוות. כמו כן, צריך למצוא אינספור פתרונות לוגיסטיים, שכן איך ניתן יהיה לשנע מכונות כבדות במיוחד? לא כל משאית יכולה להתמודד עם משקל כזה וצריך כמובן גם מנופים שבעזרתם ניתן יהיה להעלות ולהרים את המשקל הזה. לכן, כאשר אתם מחפשים חברה מקצועית שתוכל לעזור לכם, חפשו חברה שמתמחה בעבודה כמו אחסון תכולה ברמה גבוהה ובמחיר משתלם. רק אם תפקידו את המשימה הזאת בידי הטובים ביותר תוכלו להיות בטוחים שכאשר המפעל שלכם יקום מחדש במקום שבו בחרתם להקים אותו – כל המכונות תעבודנה בצורה טובה כמו בעבר.

כמה עולה הובלה מסוג כזה?

כל אדם שרוצה להזמין שירותי הובלה רוצה לדעת שהוא לא יכנס להוצאה כלכלית גדולה מידי, אם כי מצד שני, טבעי גם שכן נשלם על שירות כזה. הובלה דורשת ידע, ניסיון ובמקרה של הובלת מפעלים היא דורשת גם לא מעט אנשי צוות וציוד. לכן טבעי ששירות כזה יעלה לכם לא מעט, אם כי זה לא אומר שהמחיר צריך להיות כמו מחירו של מפעל חדש. משמעות הדברים היא שאם מצאתם שתיים או שלוש חברות בכל הארץ שעובדות בתחום הזה, מדוע שלא תנסו לקבל מהן הצעות מחיר במקביל? כל חברה רצינית תוכל לשלוח את אנשי הצוות שלה למפעל שלכם כדי לבדוק את היקף העבודה. בהתאם לבדיקות הראשוניות כל חברה תיתן לכם הצעת מחיר וכך תוכלו לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר. אין סיבה לשלם הון עתק על הובלה של מפעל למקום חדש ולכן יש טעם להשוות מחירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *