מיטה נוחה שעונה על צרכינו מספקת שינה נכונה נטולות חוסר נוחות וכאבים. למיטה יש חלק אינטגרלי ומשמעותי בחיינו, זאת כיוון שאדם שנהנה ממיטה שעונה על צרכיו ישן כראוי, צולח משימות ועומד בקלות יתרה במטלות ואתגרים שאנו נאלצים להתמודד עימם במהלך היום-יום.

אז כיצד תדעו שבחרתם במיטה המושלמת עבורכם? רגע לפני שאתם פוקדים את חנויות הרהיטים ועורכים סקר מחירים – אספנו עבורכם טיפים ועצות שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה והמדויקת בבחירת המיטה שתספק את הצרכים שלכם במידה הגבוה ביותר. במדריך שלפניכם תמצאו 3 פרמטרים שיעזרו לכם בבחירה המתאימה:

מיטה זוגית גדולה

נוחת –  הינה כלל ברזל בבחירת רהיטים בכל ובפרט כאשר מדובר במיטה לחדר-השינה. כשהגעתם לאולם התצוגה ומצאתם מיטה שמצאה חן בעיניכם מבחינת מראה וגודל חשוב מאוד לשבת, לשכב ואפילו לקפוץ על המיטה על מנת לוודא שהיא תואמת את העדפתם האישית. עם הגיל כל אחד מכיר בצורך האישי שלו – יש המעדיפים מזרן קשה, לעומתם אחרים יעדיפו מרזן יותר רך. חשוב מאוד להיות מודעים וקשובים לנושא. מומלץ להיעזר במוכר על מנת לאתר את המזרן המושלם עבורכם. כמובן שעדכניות וצו האופנה חשובים, אך חשוב הרבה יותר שתוכלו ליהנות משנת לילה איכותית.במידה ומשהו במיטה הרגיש לכם לא נוח מספיק – חפשו מיטה אחרת. אם המיטה מיועדת לבני זוג חשוב שהשנים ינסו אותה כדי לבדוק ולדעת שהיא עונה על הצרכים של שניכם.

מידות–  הינו פרמטר משמעותי וחשוב שיש להתייחס אליו כאשר בוחרים מיטה. אם נבחר מיטה מדהימה, אך היא לא תתאים בגודלה לחדר-השינה שלנו אנו בבעיה. לכן יש למדוד בעזרת מטר את מידות חדר-השינה כדי לוודא שהמיטה שנבחר תיכנס ותתאים לחדר. מיטת יחיד סטנדרטית מיוצרת באורך של 190-200ס"מ וברוחב של 80-100 ס"מ. אפשרות נוספת רלוונטית עבור אדם יחיד ולחדר קטן יחסית היא מיטה וחצי, רוחבה הממוצע הינו 120 ס"מ. לעומת זאת, מיטה זוגית מתאימה לאדם יחיד שרוצה ליהנות ממרחב שינה גדול יותר, או לבני זוג שלא אכפת להם להצטופף. אורכה של מיטה זוגית סטנדרטית דומה לאורך של מיטת יחיד, אך ההבדל הוא ברוחב שעומד על 140 ס"מ.

נראות- אחרי שבדקתם שהמיטה נוחה ומתאימה בגודלה לחדר השינה שלכם, לא פחות חשוב שתרכשו מיטה שתמצא חן-בעיניכם מבחינה ויזואלית. הרי זהו רהיט שתופס נוכחות ומקום בחדר השינה והינו בעל חלק משמעותי בצורת ומראה החדר. לכן יש להכניס מיטה שתשתלב ותתאים לשאר הרהיטים בחדר השינה. 

בול עץ – מעניקים לכם חדר שינה איכותי.

בחברת בול עץ תמצאו מגוון רהיטים בהתאמה אישית. החברה מציעה מגוון של אפשריות לחדר השינה:

חדרי שינה קומפלט – סט כולל לחדר השינה על מנת להעניק לו את העיצוב בו אתם מעוניינים. לפרטים נוספים.

חדרי שינה יהודיים – מתוך המסורת היהודית, בול עץ יצרו את חדרי שינה יהודיים. שמצד אחד מספקים נוחות ומן הצד השני דואגים לכשרות מהמעלה הראשונה. לפרטים נוספים.

חדרי שינה להורים – גם להורים מגיע להתפנק. חדר זוגי, מפנק, שנראה טוב והכי חשוב מספק את הרומנטיקה הדרושה להורים. לפרטים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *