איטליה, המדינה בעלת העבר המפואר הפכה לאחד היעדים האהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים אשר בזכות מזג האוויר המעט פחות אירופאי השורר בה, פוקדים אותה לאורך השנה כולה ונהנים מהשפע הרב שיש לה להציע – מוזיאונים, מסעדות, פאבים, מרכזי קניות, מבנים מיוחדים ואטרקציות לכל המשפחה, כל אלו הופכים את איטליה ליעד נחשק ואחד הפופולאריים ביותר במנועי החיפוש.

המשפט המפורסם אומר כי "כל הדרכים מובילות לרומא" – ואומנם אין אנו מתיימרים להכיר את הדרכים כולן, אך ללא ספק מבחינת טיסות לאיטליה יש, לשמחת המטייל הישראלי, אפשרויות רבות ורובן במחירים נוחים לכל כיס ולעתים צצות מציאות של ממש שהופכות את העסקה לכדאית ומשתלמת ביותר.

באיטליה נמצאים מספר שדות תעופה אשר ניתן להגיע אליהם מישראל. בין היתר: רומא, ונציה, מילאנו, נאפולי ועוד ועוד. הטיסות המגיעות ליעדים המרכזיים יכולות להיות טיסות ישירות על ידי אל-על, ארקיע וישראייר, או על ידי חברות זרות, בין היתר חברות לואו-קוסט, אשר פעמים רבות מציעות גם אופציה של טיסה עם עצירת ביניים שמוזילה מאוד את מחיר הטיסה, לעתים עד כדי עשרות בודדות של דולרים. כך או כך, למעט בזמנים ספציפיים של שיא עונת התיירות, מחירי הטיסות לאיטליה אינם גבוהים וההבדל בין טיסה ישירה לטיסה עם עצירת ביניים קצרה לרוב לא יעלה על 150 דולר.

 

מה מצפה לנו בטיסה לאיטליה?

מבחינת טיב השירות, חברות רבות מציעות כיום מטוסים חדישים כך שההבדל בין טיסות סדירות לטיסות שכר איננו גבוה. לעומתן הטסים טיסות לואו-קוסט יוכלו להתאים (לקנות) את השירות בו הם מעוניינים, אך לעתים קניית שירותים נוספים (למעט טיסה ותיק יד/גב קטנים) מייקרת את העלות עד כדי מחיר דומה למחיר כרטיס בטיסה סדירה. עיקר ההבדלים אם כך נובעים ממדיניות ביטול הכרטיס.

בנוסף, לפעמים משתלם כלכלית לקחת טיסה ליעד שונה מזה שאתם מתכננים לטייל בו וממנו להתנייד בתוך המדינה במחירים יחסית נוחים (בין אם בטיסת פנים, ברכבת או באוטובוס).
אופציה נוספת שהפכה לפופולארית בשנים האחרונות בעקבות ריבוי טיסות הלואו-קוסט, היא לטוס ליעד אחד ולשוב מיעד אחר, שכן לעתים נמכרים כרטיסים לכיוון אחד במחירי בדיחה, מה שלא היה קיים בעבר (אז מחיר כרטיס בודד היה יקר יותר ממחיר כרטיס הלוך-חזור לאותו היעד).

על מנת למצוא כרטיס מתאים ובמחיר משתלם כדאי לבצע סקר שוק מקדים, להכנס למספר מנועי חיפוש ואם אפשרי אז "לשחק" מעט עם התאריכים – תתפלאו לגלות שלפעמים הזזת תאריך הטיול ביום אחד קדימה או אחורה משנה לחלוטין את טווח המחירים.

 

טיפים נוספים לטסים לאיטליה:

  1. לקבלת מחיר טיסה נמוך, בעת השימוש במנוע חיפוש גילשו בדפדפן במצב "בלתי נראה" והקפידו לנקות "עוגיות" מדי כמה זמן.
  2. גמישות בתאריכים תאפשר לכם לאתר את התאריך המשתלם ביותר. אם אתם לא נעולים על מועד ספציפי תוכלו לחפש תאריך "כלשהו" ולמצוא את התאריך הזול ביותר במהלך השנה בו כדאי לפקוד את ארץ המגף.
  3. טרם הזמנת הכרטיס הקפידו לקרוא את כל הקשור לביטול, איחור, דחיית ושינוי מועד הטיסה.
  4. וודאו כי ברור לכם מאיזה שדה תעופה וטרמינל אתם ממריאים והיכן אתם נוחתים. אם מדובר בטיסה הכוללת עצירת ביניים, וודאו כי אין צורך להחליף טרמנילים.
  5. בידקו מהי הכבודה שאתם רשאים לקחת עמכם במחיר הכרטיס, הן מבחינת משקל והן מבחינת מימדים. הבידוק בארץ לפעמים מקל, אך חריגה מהמשקל או המידות יגרור קנסות כבדים בעת יציאה מאיטליה.

 

כנף של מטוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *