מקלחונים מהווים את הבחירה של רוב הישראלים בימינו, גם עקב התחושה העיצובית הנקייה והאלגנטית, וגם עקב היתרונות הרבים מבחינת נוחות, מקום, חיסכון במים ועוד. חלקי הזכוכית של המקלחון שלנו, הם בעלי אורך חיים בלתי מבוטל, וזהו היתרון העיקרי כשאנו מדברים על עיצובי זכוכית באופן כללי. יחד עם זאת, החלקים האחרים המשמשים לפרזול המקלחון, הם לרוב בעלי אורך חיים קצר יותר, ולכן ידרשו חילוף לאחר תקופה מסוימת עקב בלאי טבעי. במאמר זה, אנו מביאים עבורכם את המדריך המלא לחלקי חילוף עבור המקלחון שלכם.

 

היתרון שבמקלחון

מקלחון הפך לפופולארי במיוחד, כשאנו מדברים על בחירת עיצוב לחדר הרחצה שלנו. לעומת מתקנים סניטריים אחרים, המקלחון מאפשר לנו חיסכון משמעותי במקום, תחזוקה פשוטה במיוחד, חיסכון במים ובזמן, וכמובן – עיצוב אלגנטי ושיקי במיוחד!  ישראלים רבים בוחרים במקלחונים עבור חדר הרחצה שלהם, ובאתר https://zhglassk.co.il תוכלו לראות את מגוון העיצובים שבהם ניתן לבחור אותם.

אילו חלקים נלווים יש במקלחונים?

כולנו יודעים שמקלחון עשוי זכוכית, אך זה מתייחס רק לדלתותיו של המקלחון. אילו מרכיבים נוספים משמשים אותנו בעת התקנת המקלחון?

גומיות

לגומי יש תכונה של אטימות וחסימת מעבר מים, ולכן אנו יכולים למצוא גומיות בין דלתות המקלחון וגם בתחתית. הגומיות הייעודיות האלה, מאפשרות חסימה של מעבר מים בעת המקלחת.

גלגלים

הגלגלים מאפשרים תנועה תקינה של דלתות המקלחון, והם נמצאים בשימוש בעיקר במקלחונים בעלי דלתות הזזה.

צירים

הצירים מותקנים במקלחונים שבהם יש דלתות נפתחות, והם מאפשרים את פתיחת וסגירת הדלתות בצורה נוחה, ממש כמו בדלתות האחרות בבית שלנו.

מגנטים

מאפשרים סגירה הרמטית של הדלתות, והיצמדות הגומיות למניעת התזת מים החוצה.

חלקי חילוף למקלחונים

לעומת דלתות הזכוכית של המקלחון שאינן מושפעות מבלאי, אביזרי הפרזול של המקלחון נתונים לבלאי במהלך השנים, ולכן יידרשו חלקי חילוף במוקדם או במאוחר. על מה עלינו לחשוב כשאנו זקוקים לחלקי חילוף למקלחון שלנו?

חומר הייצור של החלקים

ישנם חלקים מסוימים, כמו למשל הצירים שעליהם מורכבות דלתות המקלחון, או הגלגלים שבתחתית הדלתות, המאפשרים לנו לבחור את החומר שממנו הם עשויים. עלינו לחשוב האם אנו מעוניינים בחומר שיחזיק לטווח הארוך, או בצירים וגלגלי פלסטיק הנחשבים פשוטים יחסית, ולא יחזיקו למשך שנים רבות.

צבע החלקים

צבע החלקים ישפיע רבות על נראות המקלחון שלנו. בשנים האחרונות הפרזול השחור הפך לפופולארי במיוחד, מכיוון שהוא מתאים לכל צבע, מסתיר לכלוכים ומעניק תחושה של עוצמה המדגישה צבעים אחרים. אופציה נוספת היא פרזול בצבע מתכתי, שהוא גם נחשב נפוץ, אך דורש מעט יותר תחזוקה כנגד כתמים ואבנית.

פירמת חלקי החילוף

מומלץ לבחור חלקי חילוף מתוצרת המקלחון המקורי שלנו, מכיוון שזה יבטיח התאמה מושלמת, ואורך חיים ממושך יותר לחלקי החילוף .

מקלחון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *