אם חשבתם לעצמכם האם בדובאי ישנם חיי לילה, אז התשובה היא חד משמעית כן. כמו בכל נושא אחר בדובאי, גם חיי הלילה בדובאי, יוקרתיים ויוצאי דופן.

בדובאי, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות בילוי, החל מברים מפנקים, ועד למועדונים בהם חוגגים עד השעות הקטנות של הלילה.

5 המועדונים בדובאי שחייב להכיר – בואו נתחיל.

 

ברים ולאונג'ים – לבליינים העדינים

אם אתם לא מחפשים חיי לילה סוערים, בהם נשארים לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה,  איחוד האמירויות מציעה גם ברים ולאונג'ים מפנקים. תוכלו לשבת לקוקטייל מעוצב או בירה קרה, וליהנות מערב כיף, מבלי לסיים אותו בבוקר למחרת.

אם אתם אנשים של מועדונים, ומחפשים כיצד לחגוג ולהתפרק, ריכזנו עבורכם מספר מועדונים בדובאי שחייב להכיר.

 

מועדון ארמני

מועדון הלילה האייקוני ביותר בדובאי, הוא מועדון Armani. מועדון זה, הוקם במלונו של ג'ורג'יו ארמני, מעצב האופנה האגדי. אם המיקום של המועדון אינו מרשים אתכם, תנו לנו לספר לכם שהמלון ממוקדם בתוך גורד השחקים אשר זכה בתואר גורד השחקים הגבוה בעולם, הוא הבורג' ח'ליפה.

במועדון תוכלו למצוא אמנים מכל רחבי העולם, וייב יוקרתי הנוטף סטייל. במועדון רחבת ריקודים ומרפסת, אשר מספקים חוויית בילוי בלתי נשכחת.

 

סירקס לה סויר

מועדון יוצא דופן, כמוהו לא ראיתם באף מקום אחר הוא מועדון סירקס לה סויר. המוטיב של המועדון הוא קרקס, וכל המועדון מעוצב בצורה צבעונית, שמחה ומלאת פאר. במועדון חגיגות עד השעות הקטנות של הלילה, בליווי הופעות יוצאות דופן.

 

מועדון קאוולי

בין המועדונים הותיקים ביותר בדובאי, עומד לו מועדון הקאוולי. המועדון סוחף אחריו מקומיים רבים, ומארח לא מעט אמנים מפורסמים. המועדון מעוצב ביוקרה ופאר, ומגיש קוקטיילים ומנות ייחודיות.

 

מועדון בייס

מועדון הבייס הוא מועדון צעיר, אשר תופס את מקומו כאחד הטובים בדובאי. המועדון פועל באוויר הפתוח, ומספק אווירה חייה, צעירה ואנרגטית. בבמת המועדון מתארחים דיג'ייז מהעולם כולו.

 

מועדון וייט דובאי

מועדון וייט דובאי ממוקדם על גג, ומאופיין באווירה ועיצוב חי, צבעוני וצעיר. מועדון הוייט דובאי, מתאים בעיקר לאלו המחפשים בילוי לילי שמח ותוסס, ללא פאר ויוקרה.

 

לפני החגיגות – דברים שחשוב לדעת

לאחר שהבנתם כי חיי הלילה באיחוד האמירויות בכלל, ובדובאי בפרט תוססים ומלאי ברים, לאונג'ים ומועדונים, ישנם מספר דברים אותם חשוב לדעת לפני.

ראשית, קוד לבוש. מרבית מועדוני היוקרה בדובאי, נוהגים בקוד לבוש הכולל שמלות ועקבים לנשים.

שנית, בדובאי, מותר לצרוך אלכוהול בתוך המועדונים והאזורים המיועדים לשתייה, אך הסתובבות בשכרות ברחבי המדינה אסורה בהחלט. על מנת להימנע מבעיות עם החוק, הזמינו מונית שתקח אתכם ישר מהמועדון למלון.

שלישית, גיל. בדובאי הגיל המותר לכניסה למועדונים ולברים, וכן לצריכת אלכוהול הוא 21. בחלק מן הברים והמועדונים גיל הכניסה הוא 25, לכן מומלץ לבדוק זאת טרם ההגעה, ולהצטייד בדרכון.

מקום בילוי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *