קניית לייקים לאינסטגרם היא לא דבר מזיק ובוודאי שמעתם דעות לכאן ולכאן.

לקניית לייקים יש יתרונות רבים אותם יפרט המאמר.

חושבים שאתם יודעים הכל? קבלו את כל מה שצריך לדעת על קניית לייקים.

 

למה צריך לקנות לייקים? 

כשקונים לעמוד אינסטגרם לייקים מקבלים חשיפה משמעותית למשתמשים ועוקבים נוספים. גם אם מספר העוקבים שלכם סביר, הם לא תמיד מפרגנים ועושים לייק על התכנים שפרסמתם. חוסר הפרגון משאיר את התוכן שלכם במידת דירוג נמוכה מבחינת האינסטגרם והוא אינו חשוף למשתמשים נוספים גם אם החשבון שלכם ציבורי. על מנת שתקבלו יותר חשיפה האינסטגרם צריך לדרג אתכם בדירוג גבוה וכך התכנים שלכם יחשפו לכמה שיותר משתמשים. את הדירוג האינסטגרם קובע על פי מספר העוקבים, הלייקים, התגובות, האיכות שלהם, האינטראקציה בעמוד שלכם עם העוקבים ועוד. זאת אומרת שהכול קשור בכמות ואיכות של עוקבים, לייקים ותגובות. לפיכך, כאשר אדם פרטי או עסק רוצים למתג את עצמם ולהפוך לפופולריים באינסטגרם, להשפיע על קהל היעד שלהם ולהרחיב את החשיפה הדיגיטלית שלהם, הם צריכים לקנות לייקים וכך יוכלו לשפר את מעמד העמוד שלהם תוך זמן קצר ביותר.

 

האם קניית לייקים יכולה גם להרוס את הפופולריות?

חד משמעית לא! כאשר קונים לייקים ממשתמשים אמיתיים ואיכותיים, האינסטגרם מזהה שהם משתמשים אמיתיים ומדרג אתכם גבוה. חשוב לפנות לחברה אמינה המספקת לייקים איכותיים ולא של משתמשים מזויפים שכלל לא קיימים. ברגע שקונים מחברה מקצועית גם הדיסקרטיות נשמרת, יש אחריות ומקבלים שירות מעולה שיכול רק לשפר את מעמד העמוד שלכם הן מבחינת הפופולריות והן מבחינת החשיפה. כשבוחרים בחברה ממנה קונים לייקים עושים השוואת מחירים אך חשוב לדעת שהזול עלול לעלות ביוקר. לפיכך, מומלץ לבחור בחברה איכותית עם המלצות והצלחות מוכחות בשטח.

 

הלייקים משפרים גם מעמד חברתי

כיום בני נוער רבים פותחים חשבון אינסטגרם ומעלים תכנים בסטורי באמצעות סרטונים ותמונות כדי להיות מקובלים בחברה ולהראות לחברים שלהם כמה הם פופולריים, וכנראה שהם עושים משהו טוב אם יש להם מידת פופולריות גבוהה. למרות שזוהי פופולריות וירטואלית היא משפיעה על איך שהחברה רואה אותם. למשל, נער ביישן שכמעט ואין לו חברים יכול לקבל מידת פופולריות עצומה באינסטגרם וכך גם לשפר את מעמדו החברתי בכיתה מכיוון שהיום הכל מתנהל ברשתות החברתיות. דוגמה נוספת היא כשרוצים להוביל דעה מסוימת ולהשפיע על קהל רלוונטי. מפרסמים תוכן מסוים ומחכים שיהיה ויראלי וישפיע. על מנת שכל אלו יקרו צריך שהתכנים יהיו מעניינים ורלוונטיים למשתמשים האחרים, משתמשים באפקטים שונים ובמוסיקה והלייקים מתחילים להגיע. אך אם קונים מראש לייקים קוראת תופעת העדר. החברים רואים שסימנו לכם לייקים והרבה, אוטומטית גם הם יסמנו וכך העמוד יצבור תאוצה גם בקרב משתמשים אחרים.

 

איש מחזיק שלט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *