כל אדם שמתגרש, יודע שעליו לחפש עורך דין גירושין.

או בעצם, עורך דין משפחה.

האם זה בעצם אותו הדבר?

באמצעות הכתבה הבאה תדעו למי מהם אתם זקוקים:

 

מה עושה עורך דין משפחה?

דיני המשפחה כוללים מספר רחב של תחומים משפטיים שונים, שיש ביניהם קשר, או פוטנציאל לקשר. תחת תחום זה נכנסים התחום החוקתי, המסחרי והפלילי ובין היתר גם סוגיות רכוש וחלוקת הרכוש בין הצדדים שנמצאים כעת בתהליך גירושין, ענייני המשמורת והסדרי ראיה. עורך דין למשפחה לא נדרש רק לבקיאות מקצועית יוצאת דופן, אלא גם להתנהלות רגישה ואמפתית, מאחר ולקוחותיו נמצאים הרבה פעמים בתקופת חיים קשה ומערערת.

 

ייצוג עורך דין משפחה בגירושין

אם אחד מבני הזוג מסכימים ביניהם על פרטי הגירושין, הם יכולים להגיש תביעה לאישור הסכם גירושין. תביעת הגירושין מתנהלת בהליך משפטי מסודר, אך קצר ויעיל (גם זול) בהרבה מהסכסוכים המשפטיים שזוגות נקלעים אליהם.

 

ייצוג עורך דין משפחה בתחומים נוספים

עורכי הדין למשפחה עוסקים בנוסף בתחומים משיקים כמו ירושות וצוואות, ענייני פונדקאות ואימוץ, הסכמים שונים כמו למשל: הסכם חיים משותפים, הסכם הורות וכד', סכסוכים מסחריים של קרובי משפחה, ייצוג בתביעות לשינוי שם, תביעות לפירוק שיתוף בנכסים בין בני משפחה ועוד.

 

מה עושה עורך דין גירושין?

מכיוון שגירושין הוא תחום שנכנס תחת דיני המשפחה, גם עורך הדין הוא מתחום זה ועליו להיות מנוסה בהליכי גירושין, בין אם כמגשר בין הצדדים ובין אם כמייצג של אחד מהם. בישראל אפשר למצוא עורכי דין שמתמחים בגירושין בלבד, חלקם מספקים ליווי וייעוץ לתחומים משיקים כמו אפוטרופוסות, אימוץ, ירושה ועוד. עורך הדין נדרש לידע רב בתחומים משפטיים שונים וביניהם נכסי מקרקעין (לטובת חלוקת נכסים בין בני הזוג), דיני נזיקין (אם אחד הצדדים פגע בצד השני בדרך שמצדיקה עילת תביעה לפיצויים) ומשפט פלילי בשל ההתמודדות עם הפרת צווי הרחקה או יציאה מן הארץ, אלימות במשפחה וכד'.

 

ייצוג עורך דין גירושין בסכסוכי גירושין

עורך הדין נדרש לנהל את הליך הגירושין תוך פרק זמן קצר ככל האפשר, כדי לסיים עם הקשיים והמחלוקות שהתעוררו בעת הניסיונות ליצור הסכם גירושין ובמינימום נזקים לכל המעורבים (בעיקר הילדים).

 

כל התחומים בטיפולו של עו"ד גירושין

עורך הדין מלווה את כל תהליך הפרידה ופירוק הזוגיות, לרבות ניסוח הסכם הגירושין ופרידה בתנאים הוגנים, תמיכה בתהליך מול בית הדין הרבני, הגשת בקשות או צווים מיוחדים, חלוקת רכוש ונכסים, ביטול הסכמי גירושין וקביעת מזונות.

אם חשוב לכם למצוא עורך דין מנוסה שנמצא "בצד שלכם" ולכן שואף לפירוק הזוגיות בדרך שאיננה פוגעת בצדדים אך מגנה על זכויותיכם, היכנסו עכשיו לאתר עורך דין גירושין והתייעצו עם עורכת הדין הלנה שמחי.

 

ויכוח על כסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *