ישנם הרבה גורמים המשפיעים על פרמיות ביטוח הרכב שלכם.

תמיד אנחנו מחפשים את הדרך הכי זולה לצאת מהסיפור הזה, אמנם זה עשוי להיות מפתה להפחית או לבטל חלק מהכיסויים כדי לסייע בהורדת פרמיית

ביטוח הרכב שלכם, אבל חשוב לדעת שישנם גורמים רבים המשפיעים על המחיר הסופי, צריך גם לדעת איפה אפשר לחוך ואיפה ממש לא.

כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטוח הרכב שלכם.

 

ביטוח רכב

ביטוחים זה עניין במיוחד כשמדובר במכונה יקרה שאמורה להחזיק לכם מעמד להרבה שנים ויש בה מימד של סיכון. לא סוד שהכבישים בארץ מסוכנים בהחלט והרבה יכול להשתבש כשמדובר על כלי הרכב שלכם. הביטוח בסוף בא לטובתינו ובשעת צרה אנחנו שמחים שהשקענו את המחשבה והכסף ובכך נחסך לנו נזק משמעותי. הגורמים המשפיעים על תעריף המחיר מתחלקים לשניים. נתונים הקשורים בנוהגים ברכב ונתונים הקשורים לרכב עצמו.

 

הנהגים

מי שנוהג ברכב הוא האחראי עליו, לכן גם תשלמו בהתאם. כאן מחשבים את גובה הסיכון שלוקחות חברות הביטוח. נכנסים פה לבירור מעמיק על הנהג, גילו, היסטוריית תאונות הדרכים והיסטוריה התביעות. אם לדוגמא הנהג עבר תאונה והוא היה האשם אז אוטומטית הפוליסת הביטוח שלו עולה כי הוא בעצם מהווה סיכון יותר גבוה מבחינת הביטוח לנזק לרכב או לנהגים אחרים. אותו דבר אם הנהג צעיר או חדש אין לו דיין מספיק  ניסיון על הכביש ולכן הוא נתון לסיכון יותר גבוה לכן מחיר הביטוח יחול בהתאם.

 

הרכבים

סוג הרכב והדגם משחקים גם הם חלק משמעותי בקביעת התעריף של הביטוח. אין הכוונה שהביטוח מעריך את שווי הרכב מפני שהינו מבטח את האדם. לכן הוא מודד את רמת הבטיחות וכשירות הרכב. יש מדדים שונים כגון אמצעים של בטיחות, כריות אוויר מערכת בקרת יציבות, מערכת התרעה, מערכת נעילת גלגלים ומערכת המתריעה על שמירת מרחק וסטייה מהנתיב. כמובן שאם הרכב יותר ישן אז יש הוא בסיכון יותר גבוה כמו כן אם חסרים בו אביזרי בטיחות כאלה ואחרים.

 

גורמים נוספים

יש עוד הרבה דברים שאולי תתפלאו לגלות, כלולים בחישוב פוליסת הביטוח שלכם. המקום בו אתם גרים רלוונטי כי אם אתם במקום שיותר נתון לפריצות וגנבים אז תצטרכו לשלם יותר עבור הביטוח. בנוסף, יש המון תוספות שניתן לקחת כדי לכסות עוד ועוד מקרים כגון ביטוח צד שלישי, ביטוח גרר וכל מיני דברים שעלולים להתרחש. בסופו של דבר, נהג מנוסה בלי היסטוריה של תביעות הנוסע ברכב בטיחותי כנראה ישלם הכי פחות , אך בגלל שיש הרבה מקום לגמישות ותזוזה בטווח המחירים צריך תמיד לערוך השוואת ביטוח רכב. כמו כל דבר השוק היום נותן המון אופציות שהמטרה העיקרית שלכם היא למצוא את הביטוח הבטוח ביותר עבורכם אך גם הכי משתלם.

כלי תחבורה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *