כל מי שמחזיק בכלב חייב להיות מצויד בקולר איכותי, כזה שמאפשר לו לקחת את הכלב בצורה בטוחה לסיבוב. אם אתם מעוניינים למנוע מצב שבו הכלב שלכם משמיע נביחות וגורם לתחושה לא נעימה בסביבה שבה הוא נמצא, אנחנו כאן כדי לעשות לכם היכרות עם המצאה חדשה, קולר נגד נביחות. כאן תקבלו סקירה מלאה שתעזור לכם להבין כיצד בדיוק הקולר הזה עובד.

 

קולר נגד נביחות

נביחות של כלבים יכולות לגרום לתחושה לא נעימה בסביבה שבה הכלב נמצא, ולצורך זה חשוב לאלף את הכלב כבר בשלב הראשוני שבו הוא צלנו כדי שהוא לא ישמיע נביחות שפוגעות בסביבה. אחת הדרכים החדשניות שבעזרתן אפשר לאלף את הכלב היא על ידי קולר נגד נביחות, ואם אתם לא מבינים איך זה עובד, מיד תבינו.

 

איך הקולר פועל?

הקולר נגד נביחות הוא למעשה קולר חשמלי לכלב. בניגוד לקולרים רגילים שהם למעשה רצועה שמאפשרת לנו להוליך את הכלב בלי שהוא יברח, בקולר נגד נביחות משולב חיישן מתקדם שיודע לזהות מצב שבו הכלב נובח. בעזרת חיישן רגיש הקולר למעשה משחרר סוג של רטט, בעוצמה כזו שהכלב מרגיש את הרטט הזה.

הרטט משוחרר בזמן שבו הכלב משמיע נביחה, באמצעות יכולות זיהוי מתקדמות שנמצאות על החיישן. הרטט הזה משדר לכלב שפעולת הנביחה היא פעולה לא רצויה, וכך למעשה הוא אמור להימנע ממנה. במצב שבו הכלב נמצא במין התקף נביחות, כך שהחיישן יכול רק להפריע לו בלי שהוא באמת יפסיק לנבוח, יש מנגנון שמשבית את הפעולה של החיישן.

 

שימושים נוספים לקולר

מניעת נביחות היא לא הדבר היחיד שאותו אנחנו יכולים למנוע באמצעות הקולר. כיום, ניתן להתקין על הגדר של אזור המחיה של הכלב חיישן שמתחבר לקולר, ובכל פעם שהכלב מתקרב לגדר ממרחק מסוים הוא ירגיש את הרטט, דבר שכמובן אמור לשדר לכלב שהוא לא אמור לבצע את ההתקרבות הזו.

רטט היא לא הדרך היחידה שבה הכלב מקבל אות מהקולר, וכיום ניתן להשמיע אות בעזרת צליל מיוחד או שילוב של השניים הללו יחד. אתם תוכלו בצורה פשוטה לקבוע מהי האפשרות המועדפת עליכם.

 

מה עושים אם רוצים להפסיק את פעולת הקולר?

הקולרים החשמליים כולם מצוידים במנגנון שמאפשר לכם לעצור את הפעולה שלהם, בלי צורך להסיר את הקולר מהצוואר של הכלב שלכם. למעשה זה מאפשר לכם לעשות שימוש בקולר גם בתור קולר רגיל, וגם כמובן בתור קולר שנועד לאלף את הכלב.

 

לסיכום

קולר חשמלי לכלב מאפשר לכם באמצעות חיישן מתקדם לאלף את הכלב שלכם כך שהוא יימנע מביצוע של נביחות. הקולר גם יכול לעזור לנו לאלף את הכלב לשהות בתוך שטח מסוים, בלי לחרוג מגבולות שקבועים מראש. החיישן מצויד במנגנון השבתה, שמאפשר לכם לעצור אותו מבלי להסיר את הקולר מהכלב.

קולר חשמלי לכלב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *