היום לא ניתן לרכוש דירה מבלי לקחת משכנתא. גם אם יש למישהו מיליון שקלים במזומן, יהיה טפשי מצידו לרכוש בעזרתם דירה ללא משכנתא ולא להשקיע את הכסף ולמנף אותו יותר.

ענף המשכנתאות בעלייה מתמדת למרות מחירי הדיור המאמירים ולכן, לא פלא שיותר ויותר אנשים פונים לחפש יועץ משכנתאות מומחה. למה צריך יועץ משכנתאות ואיך בוחרים אחד מומחה, על אלו ועוד, ריכזנו לכם כאן מידע. מקווים שהוא יעזור לכם.

 

למה צריך יועץ משכנתאות?

יועץ המשכנתאות מעניק ליווי מקצועי לכל אורך תהליך לקיחת המשכנתא. רבים שואלים למה צריך בכלל יועץ? האם לא ניתן לקחת משכנתא באופן עצמאי? וכאשר שאלה זו עולה, מבינים גם מי השואל. אז בואו נסביר. הבנק לא מנהל עמותה וגם לא גמ"ח הוא לא בא לעשות חסד עם הציבור ולהעניק להם הלוואות.

יש לו מטרה אחת ברורה מול העיניים, רווחים כספיים. כן. הבנק הוא עסק וכל רווח חשוב לו. כדי להגדיל את רווחיו הוא פונה לאפיקי שיווק שונים. כחלק ממערך השיווק שלו הוא מציע שירותי ייעוץ משכנתאות – הוא מעמיד פקידי משכנתאות הנותנים שירות במעטה ייעוץ משכנתאות וכך הלווים טועים לחשוב שזה מספיק להם והם לא צריכים יותר מזה.

למה הבנק עושה זאת? כי כך הוא מצליח להרדים את הלווים, הם חושבים שהם מקבלים ייעוץ והם לטא חושבים מעבר. יתרה מזאת, פקידי המשכנתאות בבנק מקבלים בונוסים על כל ריבית משכנתא יקרה שהם מצליחים לשווק ללקוח. אף אחד לא רוצה לשלם מחיר יקר. ולכן, מי שמבין זאת, פונה לחפש יועץ משכנתאות פרטי.

 

איך בוחרים יועץ משכנתאות?

משכנתא שנלקחת ללא ייעוץ תהיה יקרה יותר ממשכנתא הנלקחת עם ליווי מקצועי. הנתונים בטח מוכיחים זאת. איך בוחרים יועץ מומחה?

 

מיקום

העדיפו יועץ משכנתאות שנותן שירות בסמיכות למיקום שלכם. אם אתם גרים במרכז, העדיפו לפנות אל יועץ משכנתאות במרכז וכן הלאה.

 

מקצועיות ומומחיות

בררו כמה שנים היועץ עוסק בתחום. האם הוא בעל ידע מקצועי וכו' נתונים רבים תוכלו לראות באתר האינטרנט שלו ובדירוגים ברשת.

 

שירותיות ויחס אישי

אתם לא רוצים להרגיש שעושים לכם טובה שמטפלים בתיק המשכנתא שלכם. בררו אחר יועץ משכנתאות הנותן שירות אדיב וטוב. תוכלו לקבל המלצות מחברים ולשאול אותם אם הם נהנו מהיועץ שלקחו.

 

ותק וניסיון

המקצועיות חשובה. פעמים רבות הותק משפיע באופן ישיר על המקצועיות. אם ליועץ המשכנתאות אליו אתם פונים יש רזומה בנקאית, הוא מכיר את מה שקורה בבנק וההמלצה היא להעדיף אותו. בדקו כמה שנים היועץ בתחום. האם הוא מתמחה בסוג המשכנתא שאתם צריכים וכו'.

 

לסיכום

יועץ משכנתאות הוא האדם שידאג להוזיל את המשכנתא שלכם, הוא ינהל משא ומתן מול הבנקים, ילווה אתכם מקצועית ויתן מענה בכל הקשור למשכנתא.

יועץ משכנתאות במרכז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *