אם המסך באייפון 6 שלכם אינו מתפקד כרגיל (בגלל מכה, שבר, נזק חיצוני או בעיה אלקטרונית פנימית)– עליכם לפנות למעבדת תיקונים לצורך החלפת מסך אייפון 6. למרות שמדובר בתקלה הנפוצה ביותר בקרב טלפונים ניידים מסוג זה, חשוב לפנות למעבדה שמחזיקה מסכים מקוריים ולא לקנות אותם דרך האינטרנט למרות המחיר המפתה.

מסכים שנרכשים באמצעות האינטרנט (בעיקר מאתרי מכירות סיניים למיניהם) ידועים באיכותם הירודה שמשפיעה לרעה לא רק על התצוגה (למשל הבדלים בצבעים) ועל עמידות המסך מפני שברים, פגיעות ושריטות, אלא גם מורידה את האיכות של מסך המגע ויכולה לפגוע בחלקים חיוניים אחרים בטלפון (כפתור הבית למשל).

מכשיר ומברג

לפניכם מספר אמצעים שיעזרו לכם להבדיל בין מסכים מקוריים ובין מסכים מזויפים או מחודשים (מסכים שבהם הזכוכית הוחלפה בזכוכית לא מקורית):

  • צבעים – במסכים מזויפים הצבעים במסך אינם זהים והבהירות שונה, בעיקר כשמדובר בצבעים שחור ולבן.
  • מסגרת – מסגרת הפלסטיק במסכים מזויפים לרוב עבה מהמסגרת המקורית, כך שהמסך אינו יושב בצורה מושלמת במסגרת שלו ולעיתים אפילו יש רווח ביניהם.
  • כפתור הבית – כפתור בית שקוע, בולט או חופשי וכן רווחים בין הקצוות של כפתור הבית למסך.
  • זכוכית – זכוכית שאינה חלקה לחלוטין או זכוכית שהאצבע/סלוטייפ נדבקים אליה בכל מגע.

באיזה מקרים נדרשת פנייה למעבדת תיקונים?

יש לפנות למעבדת תיקונים בכל אחת מהבעיות הבאות במסך של אייפון 6:

  1. בכל מקרה של כתמים, פסים לאורך, כתמים שחורים או ריצודים שמופיעים על גבי צג ה-LCD.
  2. בכל מקרה של שבירת מסך המגע, סדקים במסך זו או בעיות בתפקוד, למשל נקודות מגע שאינן מגיבות, מגיבות לסירוגין למגע או נלחצות מעצמן ללא כל מגע במסך.

חשוב לזכור שלא תמיד בעיות אלו נובעות מבעיה במסך, כך שלא תמיד יש הצדקה לתיקון והחלפה של מסך אייפון 6 – שני אלמנטים שמחירם גבוה במיוחד. לעיתים מקור התקלה הוא בכלל בהגדרות המכשיר או בלוח האם. המשמעות היא שלעיתים פתרון הבעיה מצריך פעולה פשוטה, למשל איפוס ההגדרות בטלפון או החלפת רכיבי מגע שונים (בקר המגע או מנהל המגע).

לכן, מומלץ לפנות למעבדת תיקונים מקצועית שמעסיקה אנשי מקצוע מיומנים למשל: טכנאים שיודעים לפרק בזהירות הנדרשת את החלקים הנלווים למסך כמו גומיות, כפתור הבית, כבל החיישן, המצלמה הקדמית ועוד. כל הפעולה נעשית בכלי עבודה ייעודיים שאינם משאירים סימנים ע"ג הטלפון ואינם פוגמים בו.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתם נהנים הן מחלקים מקוריים והן מעבודה איכותית היא פשוטה – להזמין את מעבדת התיקונים אליכם לכל מקום שבו אתם נמצאים ולא להגיע אליה. כך אתם לא רק חוסכים זמן יקר, אלא גם נהנים מאחריות של 3 חודשים, מקבלים תיקון מהיר (מקסימום 30 דקות עבודה) ומשלמים מחיר אטרקטיבי במיוחד רק בסוף העבודה.

 

לפרטים נוספים: https://www.dira-deal.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *