הסמרטפון לא עובד יותר? מתלבטים האם לתקן אותו באופן עצמאי? ובכן, לעיתים נאלץ לפנות למעבדה מקצועית. מדוע זה חשוב ומי המעבדה המובילה בישראל – במאמר.

תיקון סמארטפון באופן עצמאי – האם זה כדאי?

בעידן הנוכחי בו לרובנו יש מכשירים סלולריים מתקדמים ואנו חשופים לשפע של מידע באמצעות מדריכים באינטרנט, ניתן לראות כיצד ישראלים רבים מעוניינים לתקן את המכשיר שלהם באופן עצמאי, ובכך להימנע מהוצאה כספית. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי תיקון עצמאי של פלאפון עלול להוביל להחמרה בבעיה, בעיקר כאשר מדובר בהחלפה של מסך. למעשה, ע"פ המומחים של מעבדת סלפי, המעבדה המובילה בישראל תיקון של פלאפון באופן עצמאי יכול להתבצע במקרים ספציפיים בלבד ורק לאחר קבלת ייעוץ ראשוני ממומחה בתחום, וזאת משום שכיום ישנם כלים מתקדמים אשר מאפשרים לתקן מגוון רחב של בעיות, בעלות כספית מינימלית ביותר כמו גם בפרק זמן קצר.

טלפון מקולקל

מתי ישנה חשיבות לפנות למעבדה מקצועית לצורך תיקון?

ע"פ המומחים של מעבדת סלפי, במקרים בהם הפלאפון נפל וכתוצאה מכך המסך נשבר יש צורך לפנייה מידית למעבדה, וזאת בשל העובדה כי החלפה עצמאית של מסך היא מורכבת ועלולה להזיק למכשיר וזאת בשל העובדה כי במסך עצמו ישנם רכיבים עדינים ביותר אשר כל תזוזה לא נכונה עלולה להוביל לנזק נוסף. בנוסף מסבירים המומחים כי ישנם מכשירים ספציפיים אשר מצריכים רכיבים מקורים בלבד, כמו בדגם וואן פלוס הפופולרי. למעשה, בוואן פלוס 7 חובה להחליף רק מסך מקורי – ומסכים מקוריים ניתן להשיג אך ורק במעבדות מקצועיות אשר מתמחות בתחום. בנוסף, כאשר המכשיר איננו עובד לחלוטין רבים סבורים כי החלפה של רכיבים בתוך המכשיר תועיל, אולם בפועל הפעולה הזו עלולה להזיק עוד יותר. על כן, פנייה מידית למעבדה מקצועית לצורך תיקון של פלאפון יכולה להציל את המכשיר ואף לחסוך לכם לא מעט כסף בעבור רכישה של מכשיר חדש, כאשר כיום המעבדה המובילה בישראל היא ללא ספק מעבדת סלפי.

סלפי – תיקון פלאפונים מהיר ויעיל

 מעבדת סלפי נחשבת מזה שנים רבות למעבדה המצליחה בישראל, והיא זוכה לשבחים רבים מלקוחות ברחבי הארץ. המעבדה, אשר ממוקמת ברמת גן מעניקה אפשרות לתיקון כל סוגי המכשירים במהירות וביעילות, תוך שימת דגש על רמת מיומנות גבוהה ושימוש ברכיבים מקוריים בלבד. ברבות השנים עזרה המעבדה למאות לקוחות ברחבי הארץ לקבל את המכשיר שלהם בחזרה, בעלות כספית אשר מתאימה לכל כיס. על כן, אם המכשיר שלכם נפל או הפסיק לעבוד, אנו מזמינים אתכם לפנות בהקדם למספר 077-4335680 גם אתם תוכלו להצטרף למאות הלקוחות המרוצים אשר קיבלו שירות חדשני אשר מתבסס על מיטב הטכנולוגיה הקיימת כמו גם צוות מקצועי ואדיב אשר זמין בעבורכם בכל עת. לפרטים נוספים על סלפי הקליקו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *