כשאנחנו מקיימים יחסי מין אנחנו לא תמיד חושבים על האנטומיה שלנו, ועל איך הגוף שלנו בדיוק עובד בזמן הפעילות הזו.

לא מעט מחקרים הראו שיחסי המין משלבים פעילות של כל מיני שרירים, שאחד מהשרירים המשמעותיים במדוברים הוא שריר ה – PC.

אם מעניין אתכם לרדת קצת יותר לעומק העניין הזה, ולהבין יותר על פעילות הגוף שלכם במהלך קיום יחסי מין, הגעתם בדיוק למקום הנכון! במאמר הקרוב סיכמנו עבורכם כמה פרטי מידע מעניינים על שריר ה – PC, אז קדימה, בואו נתחיל להכיר אותו מקרוב!

 

שריר ה – PC – כן, PC זה לא רק מחשב

את המונח PC אנחנו מכירים לרוב מעולם המחשבים, שכן המונח PC מציין "מחשב אישי". אז נכון, אמנם המונח הזה חי ובועט בתחום המחשבים, אבל הוא ידוע גם בתור חלק מהשרירים הקיימים בגוף האדם.

שריר ה – PC, אם כן, הוא שריר שנמצא בגוף האדם – גם אצל נשים וגם אצל גברים. הוא שריר שנמתח בין עצם הערווה ועד לעצם הזנב, והצורה שלו מזכירה צורה של ערסל.

 

התפקיד של שריר ה – PC

שריר ה – PC תפקידו לתמוך באיברי האגן השונים. התפקיד הזה בא לידי ביטוי גם בזמן אורגזמה, שבה הוא מתכווץ, והוא גם מי שאחראי על השליטה בדרכי השתן. כמו כן, ככל ששריר ה – PC מחוזק יותר, כך יכולים להימנע מצבים של בריחת שתן, לדוגמה.

כמו כן, שריר ה – PC בקרב נשים אחראי, לקראת ובזמן הלידה, על הצבת ראשו של העובר במקום הנכון והמתאים לכך.

 

חיזוק שריר ה – PC

בעקבות ההבנה הגדולה ששריר ה – PC מביא איתו תפקידים חשובים מאוד, גם בקרב נשים וגם בקרב גברים, נוצרו כל מיני תרגילים פשוטים לביצוע שיכולים לסייע לחיזוקו של השריר. ההשפעות של התרגילים הללו הן השפעות קריטיות, שכן אצל נשים ניתן לשים לב לשיפור בתחום בריחת השתן והשליטה על דרכי השתן בכלל, ובקרב גברים חיזוק השריר יכול למנוע שפיכה מוקדמת, כמו גם לחזק את הזקפה.

 

זקפה חזקה – יחסי מין מעולים

כאשר הזקפה חזקה ואיתנה, יכולים להתבצע יחסי מין לא פחות ממושלמים. בדיוק בגלל הסיבה הזו, גברים רבים מקפידים על חיזוק שריר ה – PC על ידי ביצוע מגוון תרגילים. מה שכן, חלק מהגברים לא מסתפקים אך ורק בביצוע התרגילים הללו, אלא מחפשים דרכים נוספות על מנת להפוך את הזקפה שלהם לאיתנה ומתפקדת.

המוצרים שתוכלו למצוא באתר https://kamagrapharm.com הם מוצרי קמגרה שונים, שיכולים גם הם להשפיע באופן ישיר ומשמעותי על חוזק הזקפה. שילוב בין השימוש במוצרים לבין תרגול וחיזוק של שריר ה – PC, הוא שילוב שיכול להוביל אתכם לחיי מין מספקים, מענגים ובלתי ניתנים לעצירה. אז קדימה, אתם עוד כאן? תתחילו להנות!

 

גבר שריר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *