הכנת לוק מושלם לאירוע, מצריכה לא פעם חיפוש אחר פריטי אקססוריז שתואמים לסגנון הלבוש והצבע הנבחר. מי שמכירים את העניין מקרוב, עשויים לבזבז זמן רב בחיפוש פריטים תואמים בכל פעם מחדש. מדריך זה עולה לרשת, כדי להקל על הבחירה ולאפשר לכל אחד לשדרג את הלוק במינימום מאמץ. הישארו כאן ותגלו את הקשר בין שדרוג זה לבין בחירה בשעון אלגנטי.

 

הקשר בין שעון אלגנטי לשדרוג הלוק

יש קשר אדוק בין בחירה בשעון אלגנטי לבין שדרוג הלוק הקיים. שכן, זה ידוע ששעונים אלגנטיים יכולים להפוך כל לוק ליוקרתי. בחרנו להציג בפניכם את הדגמים הנבחרים, כדי שתוכלו להבין איך הדבר בא לידי ביטוי:

  • Roberto Marino
  • Pierre Richardson
  • (שעון חכם) Pierre Richardson Smart

נסביר ששעונים אלה, בדומה לצמידים ותכשיטים אחרים, מקשטים את מפרק כף היד ומוסיפים טאץ' של יוקרה.

הקשר בין שעון אלגנטי לשדרוג הלוק

בחירת שעון לשדרוג הלוק – כך תעשו זאת

חשוב להכיר בדגמים הנבחרים של השעונים האלגנטיים, אך אין זה מספיק. שכן, יש צורך לבדוק מקרוב כל שעון אלגנטי לאישה או לגבר מקרוב. היכרות מעמיקה עם הדגמים הקיימים, תאפשר לכם לבחור בשעון המתאים ביותר. בתור התחלה, עליכם לדעת שכל שעון מורכב ממתכת אחרת שמאופיינת בצבעים שונים, למשל: זהב, כסף, שחור ועוד. אתם תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר, במידה ותכירו את כללי ההתאמה שיוצגו בפסקאות הבאות.

 

ההתאמה הנכונה לשעון אלגנטי בגווני זהב

נהוג לחלק את אוהבי התכשיטים בעולם ל – 2. אלה שבוחרים לענוד זהב בלבד ואחרים שמוכנים לשלב לוקים שכוללים זהב וכסף יחד. אפשרות זו מתאימה לאוהבי הזהב בלבד. שכן, היא תאפשר לשדרג את הלוק במינימום מאמץ. בתרחיש שכזה, נמליץ לבחור בפריטי לבוש שמאופיינים בגוונים הבאים: שמנת, טורקיז, אדום יין ועוד.

שכן, אלה מבליטים את נוכחותו של השעון במינימום מאמץ. רגע לפני שנמשיך הלאה, נבקש להימנע מלבישת פריטים בגווני צהוב, משום שאלה עשויים להטמיע את השעון בלוק הקיים, כך שהוא לא יתפוס את מרכז תשומת הלב.

ההתאמה הנכונה לשעון אלגנטי בגווני זהב 

תכירו את הג'וקר: שעון אלגנטי כסוף שישתלב עם כל לוק

חובבי הכסף, שימו לב! אתם יכולים לבחור כל שעון אלגנטי שהוא ולהוסיף אותו ללוק הקיים. שכן, הכסף נחשב למתכת בעל צבע נוח שמתאים לכל צבע. נציין שהבחירה הטובה ביותר שתאפשר להבליט את השעון היוקרתי היא תוך לבישת פריטים בגוונים חמים, לדוגמא:

  • חום
  • שחור
  • סגול חציל ועוד

 

השורה התחתונה

כל אחד יכול לשדרג לוק לאירוע במינימום מאמץ. מדריך זה ריכז בפניכם את האינפורמציה שתחסוך לכם חיפושים מתישים אחר אקססוריז מסוגים שונים. שכן, השעון יכול להביא להתאמה מושלמת במינימום זמן ומאמץ. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק לבחור בדגם המתאים ביותר שישמש אתכם מעתה ואילך.

שדרוג הלוק לאירוע עם שעון אלגנטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *