ענף הרפואה אף פעם לא מפסיק להתקדם. באמצעות חוקרים נחושים וטכנולוגיות מדהימות, הענף הזה ממשיך להשתכלל, והמטופלים יכולים לעבור טיפולים והליכים רפואיים שבעבר לא היו אפשריים.

חלק מאותם טיפולים והליכים צריכים להתבצע תחת הרדמה, כשהכרתו של החולה מעורפלת, כך שלא יוכל לחוש בכאבים מסוימים שנגרמים בהליך. מה קורה כאשר מתרחשת רשלנות רפואית בהליכים הללו? ככה תוכלו לדעת אם אירעה רשלנות רפואית כשהייתם תחת הרדמה.

 

רשלנות רפואית – רקע מקדים

לפני שנבין כיצד ניתן לזהות רשלנות רפואית, גם אם הייתם תחת הרדמה בהליך רפואי כזה או אחר, חשוב להבין קודם כל מהי רשלנות רפואית. רשלנות רפואית היא נזק משמעותי שנגרם למטופל בעקבות אי נקיטת זהירות או מעשים שאינם נורמטיביים מצד הרופא או הצוות הרפואי.

מטופל שניזוק כתוצאה מרשלנות רפואית, זכאי להגיש תביעת רשלנות רפואית, על מנת שהוא יוכל לקבל פיצויים כספיים שיאפשרו לו להתמודד בהתאם עם הנזק שנגרם לו. תוכלו לקרוא עוד על רשלנות רפואית באתר של עורך דין כפיר דיין דובב.

 

הליכים רפואיים תחת הרדמה

קיימים מגוון הליכים רפואיים שיש צורך לבצע אותם תחת הרדמה. הליכים רפואיים מבוצעים תחת הרדמה על מנת לא לגרום לכאב עצום אצל המטופל, שיכול להזיק לו. בין היתר, בדיקות מסוימות עשויות להתרחש תחת הרדמה מלאה. גם ניתוחים מורכבים, בהם מוטב שהמטופל לא יזוז ולא ירגיש בכאב, יתרחשו תחת הרדמה.

 

נזק לאחר ההליך הרפואי

כדאי לשים לב למספר סימנים, לפיהם תוכלו לחשוד ברשלנות רפואית שאריעה לכם בזמן שהייתם תחת הרדמה. הסימן הראשון הוא נזק שנגרם לאחר הליך רפואי. הנזק יכול לבוא לידי ביטוי במספר צורות.

זה עשוי להיות נזק משמעותי שמבחינים בו מיד לאחר ההליך הרפואי, כמו פגם מסוים שלא הופיע אצלכם בעבר או כאבים חדשים שלא הייתם אמורים להרגיש. גם נזק שמתפתח מאוחר יותר, כמו זיהום לאחר מספר שבועות מההליך הרפואי, עשוי להעיד על רשלנות שאירעה בזמן שהייתם מורדמים.

 

התנהגות מחשידה מצד הצוות הרפואי

הצוות הרפואי שלכם הם בסופו של דבר בני אדם שעשויים להילחץ לאחר פעולות רשלניות שמסיבות נזק. אם שמתם לב להתנהגות מחשידה של הצוות לאחר הליך רפואי תחת הרדמה, הדבר יכול להדליק נורה אדומה.

 

כישלון ההליך הרפואי

הייתם תחת הרדמה בהליך רפואי כלשהו הוא נכשל? ייתכן שמדובר ברשלנות רפואית. הליכים רפואיים, כמו ניתוחים או בדיקות, עשויים להיכשל בעקבות פעולות שביצעו או לא ביצעו רופאים, בצורה שהיא ללא ספק רשלנית.

 

הכוונה מאיש מקצוע

לא כל נזק לאחר הרדמה, התנהגות מחשידה של הצוות הרפואי או כישלון של הליך רפואי תחת הרדמה אלו מצבים שמעידים על רשלנות רפואית באופן וודאי. לכן, אם עולה חשד כזה, פנו אל עורך דין וקבלו ממנו ייעוץ והכוונה בגין האירוע האישי שקרה לכם.

רשלנות רפואית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *