ניתן לראות שאחרי זמן שהייה ממושך בבתים בעקבות מגפה עולמית ,אנשים כמהים לטבע, סביבה וטיולים, ומכך מושפעים גם הטרנדים העיצוביים לשנה החדשה. אז מה הטרנדים החמים לשנת 2022? אנחנו רק בתחילתה אך כבר ניתן לראות סגנונות מיוחדים שחזרו או לא היו כאן לפני.

 

שטיחי קווים וטקסטורות

שטיחים בעלי טקסטורות וקווים גיאומטריים הם סגנון שנכנס לחיינו בשנים האחרונות. עיצוב השטיח שווה ערך לאומנות בחלל ביתנו והם יתאימו לרצפות בצבעים בהירים או כהים. הטקסטורה המעניינת מרעננת את העין ומעוררת מחשבה ויצירה, ויכולה להגיע במגוון צורות שחוזרות על עצמן.

העיצוב יתאים לאנשים שאוהבים את המראה החלק והנקי אך המאתגר ומעניין בו זמנית. במקרים רבים זהו פתרון עיצובי לא יקר מדי, ואפשר למצוא במסגרתו שטיחים במחירים הזולים בישראל.

 

בוהו שיק

סגנון הבוהו שיק נכנס לחיינו לפני כמה שנים וכאן כדי להישאר, הסגנון מתהדר בצבעים בהירים וטבעיים המשרים שלווה ורוגע. רהיטי הקש נותנים תחושה של בית חוף ובשילוב הצבעים הבהירים והחומים משתלבת חמימות אירופאית. השטיחים המתאימים לסגנון הזה הם שטיחי הקש הגדולים או שטיחי שאגי בצבעים בהירים ובצורות שונות.

 

שטיחים אתנייםֿ

שטיחים אתניים בהשראת ארצות אסיה, מזרח ואפריקה נותנים תחושה של מרוקו או הודו בסלון ביתנו, הצבעים העזים בשילוב טקסטורות ומנדלות מעניינות נותנות נגיעה עיצובית ומלאת מקוריות לחלל הסלון או החדר. שטיחים אתניים בשילוב עם פסלים מעניינים נותנים הרגשה של בית ״מסביב לעולם״ בית שמושפע ממדינות אחרות ולכן נותן השראה והרגשה של יצירה.

 

הגודל לא קובע

כן כן, גם בשטיחים המשפט הזה תופס. שטיח קטן יכול לתפוס את העין ולעניין בדיוק כמו שטיח גדול. שטיח קטן יכול להתווסף לפינת העבודה, המטבח או השירותים וגם חללים שהם כמעט ללא נגיעות עיצוביות יכולים להפוך לפצצת עיצוב ולשנות לגמרי את פני החדר. השטיחים הקטנים מתאימים בדיוק לחללים הקטנים שלעיתים נשכחים בתהליך העיצוב.

 

שטיחי בד

שטיחי בד עדינים ודקים, קלים במשקלם וניתנים לניקוי בקלות נותנים מראה פשוט אך מעוצב. שטיחים אלו בעיקר צבעוניים ומתאימים לחדר הנוער או המשחקים ואפילו למרפסת הבית. השטיחים נוחים לכיס אך לעיתים איכותם מוטלת בספק, ולכן חשוב לבדוק טוב טוב את החברה ומוצריה ולוודא שאיכות התפירה גבוהה והשטיח יחזיק לכמה שנים לפחות.

 

שטיחי pvc

הביטוי בטח צלצל לכם מוכר, ואם אתם חובבי עיצוב פרקטי כנראה כבר הכרתם את החומר. החומר מזכיר פלסטיק גמיש, הוא קל לניקוי ולשליפה ומתאים בעיקר למטבח ולחדר האמבטיה, אך חשוב שתדעו, מאחר ושני החללים האלו מאופיינים בשגרת ניקיון אינטנסיבית לרוב השטיח מאבד מצבעו אחרי תקופה.

ולכן בבחירת שטיח כזה חשוב להתחשב גם בפרמטר הזה. בכל שנה ישנם טרנדים חדשים בעולם העיצוב, שלרוב מושפעים משינויים בעולם ובשגרת חיינו. אז אם בא לכם לדעת מה הטרנד הבא נסו להבין את השינויים המתחוללים בעולם ולגזור את הסטייל הבא שישתלט על חיינו.

 

שטיחי בד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *