הדרך הכי טובה לבחור פעילות לחגיגת בר מצווה או בת מצווה היא לחשוב מה הילדים רוצים, להביא בחשבון את המאפיינים המיוחדים של האורחים וכמובן להתייחס גם למסגרת התקציב. כמו כן, מומלץ לשאוב השראה מסוגים שונים של פעילויות שכבר נערכו באירועים דומים אחרים

סוג הפעילות שאותה עורכים באירועי בר מצווה או בת מצוה משפיע בצורה דרמטית על החוויה של האורחים והמשתתפים. בנוסף, נערים ונערות בגיל המצווה מתחילים את שלב ההתבגרות שלהם. כתוצאה מכך, חשוב גם לבנים וגם לבנות למצוא פעילות שתתאים לחברים ולחברות. מבחינת ההורים, זה אומר שיש צורך להשקיע מחשבה בבחירת הפעילות הרלוונטית ובהשוואה בין האפשרויות שעל הפרק

 

איך בוחרים את הפעילות המתאימה?

בחירת הפעלה לבת מצווה צריכה להיות מבוססת בראש ובראשונה על תחומי העניין של הילדים. כדאי למשל להתייעץ עם הילד או הילדה לגבי מה מעניין אותם, למצוא פעילות שמתחברת לתחביבים שלהם ולתת להם להוביל. אפשר כמובן להיות לצדם כדי לספק טיפים ועצות, אבל הדבר החשוב הוא בעיקר לבחור פעילות מתאימה שהם מרגישים מחוברים אליה.

 

מה הקשר בין סוג הפעילות לבין האורחים?

אירועי בר מצווה ובת מצווה ייחודיים בכך שמגיעים אליהם אורחים בגילאים שונים. בעוד בחתונה למשל רוב האורחים הצעירים הם משפחה, כאן מדובר על חברים וחברות של הילד או הילדה. לכן, צריך למצוא פעילות שתתאים לטווח רחב של גילאים: גם חברים של ההורים וגם חברים של הילדים.

 

כמה עולה להפיק פעילות מוצלחת?

החדשות הטובות הן שלא חייבים לחרוג מתוך מסגרת התקציב על מנת ליהנות מכל היתרונות של פעילות מוצלחת. כיום אפשר להתאים את סוג הפעילות לצרכים של קהל היעד והאורחים, גם בתקציב הגיוני ומשתלם. בשביל לעשות את זה, כל שנדרש הוא לשמור על ראש פתוח לרעיונות חדשים. בין היתר, את הרעיונות הללו אפשר לקבל מחברים, קרובים ובני משפחה או מאירועים דומים אחרים.

 

כך תדעו איזו הפעלה מתאימה לכם

כל זוג הורים או נערי בר ובת מצווה שמוזמנים לאירועים דומים יכולים להגיע כדי לשאוב השראה. אם לדוגמא לאחרונה היינו באירוע שהייתה בו פעילות מוצלחת ומרעננת, אין שום בעיה ליצור קשר עם מי שעמד מאחוריה ולתאם מולו תאריך גם עבור האירוע שלנו. בטווח הבינוני והארוך, אלו בדיוק הפעולות שעוזרות למצוא פעילות שרלוונטית לכל הגילאים.

 

כמה זמן מראש צריך להיערך?

פעילות מגניבה לגיל המצווה צריכה להיות כזו שההורים מאשרים משיקולי תקציב, אך שהילדים מרגישים אליה חיבור אותנטי ואמיתי. מבחינה טכנית, מה שבודקים זה את זמן הפעילות ואת מידת ההתאמה לאופי האירוע באופן כללי. אם מחשבים את כל השיקולים הללו, מגיעים למסקנה מושכלת לגבי היכולת של הפעילות לשדרג את האירוע ולהשאיר את האורחים עם חוויה מוצלחת לכל החיים.

לדבר מצווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *