אם אתם מעוניינים לעצב את סלון הבית בתקציבים נמוכים, בהחלט אפשר לעשות זאת באמצעות מספר פריטי עיצוב שונים. יחד עם פריטי עיצוב לדירה, אפשר גם לשקול לשפץ את הדירה באמצעות גבס. בניגוד לשיפוצי בטון, שמצריכים תקציבים משמעותיים, שיפוץ גבס בדרך כלל יהיה זול יותר. 

רגע לפני שמשפצים דירה באופן מקיף ויקר, שקלתם לעצב אותה מחדש בתקציב אטרקטיבי? תקציב נמוך יאפשר לכם לעצב את הבית מחדש, ואפילו להרגיש עם זה הכי בכיף.

זה שאין לכם כרגע כיס עמוק, לא אומר שאתם צריכים להתפשר על עיצוב הדירה שלכם. מעבר לפריטי עיצוב כמו צמחיה מלאכותית מעוצבת, כמובן שיהיה אפשרי לעצב את הדירה באמצעות פריטים אחרים. 

 

עיצוב סלון הבית בתקציבים נמוכים

אם אתם מעוניינים לשמור על תקציב נמוך ועדיין לעצב את הדירה מחדש, אתם יכולים לעשות זאת באמצעות גבס. גבס מאפשר לכם לשמור על תקציבים נמוכים למדי, אבל עדיין להנות ממשהו חדש לגמרי בבית. תוכלו למשל לבנות נישות יפהפיות מגבס, כולל גופי תאורה מגבס, גופי תאורה מעוצבים למרפסת ועוד. 

כל עוד אתם מעוניינים להנות מעיצוב חדש וגם לשמור על תקציב נמוך, אנחנו נמליץ לכם לעשות זאת באמצעות אנשי המקצוע הנכונים. נגרי אמן למשל, הם אחלה אופציה. נגרי אמן יכולים לבנות עבורכם אי מטבח בעלויות אטרקטיביות, כמו כן לבנות עבורכם רהיטים בהתאמה אישית.

 

טיפים לעיצוב הבית בתקציב נמוך

כיצד עוד ניתן לעצב את הבית בתקציב נמוך? שטיחים. אם אתם רוצים ליצור TWIST עיצובי מרענן בבית, אנחנו ממליצים לכם על שטיחים מקיר לקיר. אמנם שטיחים בעבודת יד יהיו יקרים לפעמים, אבל עדיין יהיה אפשרי לאתר שטיחים מעוצבים במחירים אטרקטיביים למדי. 

ועוד טיפ אחד מאיתנו, כדאי לשקול גם חיפוי לקירות ומדבקות קיר. מדבקות קיר הם אופציה מעולה עבור מי שמעוניין לעב את הבית מחדש. מעבר למדבקות קיר, יש לכם גם מדבקות לדלת פלדלת, מדבקות למקרר, מדבקות לארונות מטבח ועוד. 

 

חיסכון בעלויות על עיצוב הבית מחדש

בין אם אתם בוחרים לעצב את הבית בצורה כזו או אחרת, יש לנו טיפ גורף בשבילכם. אתם צריכים לבצע השוואת מחירים, לא משנה באיזה סוג של שירות אתם בוחרים. השוואת מחירים תאפשר לכם לעצב את הבית בתקציב נמוך, תוך שאתם מסתייעים באנשי מקצוע מהשורות הראשונות. 

אם תרצו, תוכלו גם לסקור באינטרנט כל מיני מחירונים מומלצים לצרכן בתחום של עיצוב פנים ועיצוב דירות. המחירונים יכללו את סוגי השירותים השונים, את עלויות אנשי המקצוע בתחום עיצוב דירות ועוד.

כל עוד אתם מעוניינים לחסוך כסף על עיצוב הבית, בימינו ישנן לא מעט דרכים לעשות זאת. 

רוצים לדעת עוד? באתרים כמו https://www.decoration2000.co.il/ אתם תוכלו למצוא פריטי עיצוב מושלמים לתקציבים נמוכים עד בינוניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *