שינויים והתפתחויות המתחוללים בעולם ללא הרף מביאים גם את שירותי הובלות בחולון להתאים את עצמם ולספק לכם את כל סוגי ההובלות שתצטרכו.

שירותי הובלות כבר לא מצטמצמים רק להעברת דירה, אז אם אתם צריכים הובלה ממקום למקום, כדאי שתכירו את סוגי ההובלות שלנו ותדעו שבכל רגע נתון, אנחנו כאן בשבילכם, אז אל תהססו – התקשרו וקבלו הצעה המשתלמת עבור ההובלה שלכם.

 

סוגים שונים של הובלות בחולון

 

הובלת תכולת דירה בחולון

זהו הסוג המוכר והנפוץ של הובלות בחולון – הובלה של תכולת דירה מנקודה א' לנקודה ב', כוללת הוצאה של תכולת הדירה אל המשאית והכנסה של תכולת הדירה לבית החדש.

לשירות זה התווספו בשנים האחרונות מגוון שירותים נלווים, שהופכים את החיים קלים יותר.

 

שירותים נלווים להובלות

  1. אספקת חומרי אריזה – ארגזים, פצפצים, דבקים, כל מה שצריך למעבר מסודר.
  2. אריזה ופריקה – אם אין לכם זמן, או יכולת לעשות הכל בעצמכם, תנו לנו לעזור.
  3. פירוק והרכבת רהיטים – שירות הכרחי ומומלץ למי שרוצה טיפול מקצועי ובטיחותי ברהיטים הכבדים.
  4. שירותי אחסון – צריכים מקום לשמור בו חפצים שאינם בשימוש? יש לנו איך לעזור לכם.
  5. הובלה עם מנוף – בין אם אין לכם מעלית בבניין ובין אם יש לכם פריטים גדולים שלא עוברים בדלת, אפשר להעביר את כל תכולת הדירה שלכם גם עם מנוף, להקל על התהליך ולשמור על המעלית של הבניין.

 

הובלת משרדים בחולון

שירות מיוחד לבעלי עסקים, שחשוב להם להעביר הכל בצורה מסודרת ומדויקת, להימנע מבלבול, אובדן חפצים ונזק לתכולה.  הובלת משרדים מקצועית היא הפתרון.

 

הובלות קטנות

הובלות לסטודנטים בחולון, הובלת פריטים בודדים, או כל הובלה אחרת בקנה מידה קטן, דורשת לפעמים מיומנות מיוחדת ולכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע מיומנים, שיבצעו עבורכם את ההעברה על הצד הטוב ביותר.

 

הובלות ברגע האחרון

קבעתם עם מוביל והבריזו לכם? יש לכם מקרה חירום ואתם צריכים הובלה מהירה לזמן הקרוב מאוד? חייבים הובלה בהתראה קצרה לפריט אחד, או יותר? צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעה.

 

חברה מקצועית להובלות בחולון

אנחנו לוקחים את העבודה שלנו מאוד ברצינות ולכן מחזיקים צוות מובילים זמין ומיומן בכל רגע נתון, שיתנו לכם שירות אדיב, חייכני, מקצועי ומהיר, צי של משאיות חדשות, כדי שנוכל לתת לכם שירות גם ברגע האחרון, לשמור על הבטיחות ועל שלמות הפריטים שהפקדתם בידינו ומחירים תחרותיים, שלא ישאירו לכם מקום לספק – אנחנו הכתובת בשבילכם.

 

לסיכום

כל סוג של הובלה שאתם צריכים – אנחנו כאן בשבילכם, ערוכים ומוכנים, עם, או בלי ציוד נלווה, לתכולת דירה, או תכולת משרד, הובלה קטנה, או גדולה – הכל עם חיוך ענק, מחירים מעולים וצי משאיות שמאפשר לנו לתת לכם שירות בכל זמן ובכל מקום.

אז למה אתם מחכים? לחצו כאן והזמינו הובלה עכשיו: http://www.avi-hovalot.co.il.

מעבר דירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *