הופעה של אמן חושים היא צורת בידור ייחודית ומפתיעה שמשלבת פסיכולוגיה, קריאת שפת גוף ושלל שיטות אחרות, לצורך יצירת אשליה של קריאת מחשבות ויכולות על טבעיות אחרות. ניתן לשלב מופע מסוג זה בשלל אירועים, מבת מצווה ועד אירועי חברה. אז איך מופע כזה נראה ומה קורה בו בפועל? החלטנו לגלות לכם כמה מהסודות המקצועיים של אמני החושים.

 

מה לצפות ממופע של אמן חושים?

כל מופע של אמן חושים הוא כמובן אחר, אבל יש כמה דברים שניתן לצפות שיקרו במופע זה. לרוב יהיו מספר טריקים שישלבו קריאת מחשבות, בו אמן החושים יקרא למישהו מהקהל לבמה ויצליח לספר לנו על מה הוא חושב ברגע זה. ניתן לבצע טריקים עם קלפים בהם אמן החושים יידע להגיד על איזה קלף חשב הנציג מהקהל, או לשלוף מידע מפתיע על האיש- מידע שמישהו שלא מכיר אותו לא היה יודע.

יש אמני חושים שמשלבים גם טריקים מחשבתיים. לדוגמה, הם יכולים לגרום לאנשים לחשוב שמישהו נוגע בהם כשאף אחד לא נוגע בהם. לעיתים יהיה גם שימוש בהיפנוזה שתגרום לאנשים להיכנס למצב תודעתי אחר.

 

כל המופעים של אמני חושים דומים?

לכל אמן חושים יש אקטים משלו שהוא פיתח לאורך השנים, והחוויה שתחוו במופע אחד לא דומה לחוויה ממופעים אחרים. כשתצאו ממופע כזה לא תוכלו שלא לתהות איך הם הצליחו לעשות את זה. מדובר בצורת בידור שמשאירה את הקהל בפה פעור. אם אתם מחפשים מופע אמן חושים לאירוע הקרוב שלכם, מוזמנים לפנות אל אמן חושים – רון גליקסמן.

 

איך אמני חושים עושים את הטריקים שלהם?

מנטליסטים משתמשים בשילוב של שלל כלים ומיומנויות בכדי לבצע את המופע שלהם. קודם כל, יש את טכניקת הקריאה הקרה. מדובר בדרך ללקט מידע על אנשים מהקהל באמצעות התבוננות בשפת הגוף, הלבוש, דפוסי הדיבור שלהם ועוד.

בדרך זו אמן החושים יכול ללמוד מידע על האדם ולשלב אותו במופע- דבר שידהים את האיש מהקהל ואת שאר חבריו. לדוגמה, אם אמן החושים יתבונן על אצבע שעליה יש סימן שיזוף של טבעת נישואין- הוא יכול להסיק שהאיש עבר גירושים לאחרונה. מדובר במיומנות שניתן ללמוד ולשדרג אותה לאורך השנים.

אמני חושים יכולים להשתמש גם במניפולציות שונות בכדי להסיח את דעת הקהל ממה שקורה באמת בטריק. זה כולל צורות דיבור מסויימות, מיקוד תשומת לב בדבר אחר וכדומה. אמני חושים גם אוהבים להשתמש בעקרונות פסיכולוגיים מסוגים שונים כדי להשפיע על המחשבות וההתנהגויות של חברי הקהל.

לדוגמה, אם במהלך שיחה עם מישהו מהקהל הם יתנו דימויים רבים מעולם הטבע, יכול מאוד להיות שכשהם ישאלו את האדם מהקהל מה הוא רוצה לעשות בסופ"ש- האיש יגיד שלטייל בטבע. כך ניתן לשנות ולהשפיע על מחשבתו של האדם.

 

לסיכום,

מופעים של אמני חושים דומים זה לזה רק בבסיס, אך לכל אמן חושים יש את הדרך שלו להציג את הטריקים המיוחדים שלו, ולהביא את עצמו בפני הקהל בצורה המיטבית.

אמן חושים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *