בשנים האחרונות ישנה התפתחות עצומה בעולם הקולינריה.

המון אנשים למדו לאכול אוכל שבעבר לא היה קיים במטבח הישראלי, הם נפתחו לטעמים ולצורות בישול, ולכן המטבח היה צריך להתאים ולהתפתח יחד איתם.

יחד עם התפתחות האוכל גם המטבח שבעבר היה בנוי בצורה סטנדרטית בתוך חדר המופרד מהבית.

 היום המטבח הפך להיות חלק בלתי נפרד מהבית.

 

המטבח המודרני

סגנון העיצוב המודרני יצר לנו את המטבח החדש, מטבח מודרני וחדשני שכמו סגנון העיצוב המודרני גם הוא מתאפיין בקווים נקיים, בשילוב אלמנטים חדשניים.

המטבח המודרני הפך את המטבח שבעבר היה מוחבא בתוך חלל הבית בחדר נפרד להיות גולת הכותרת של הבית. המטבח הפתוח נמצא באזור מרכזי של הבית ללא כל חוצץ, הוא יהיה בעל מרחב רב ונוח יותר למי שיבשל בו. יחד עם הנוחות הוא מאפשר גם מקומות נוספים לאירוח, כיוון שבמטבח פתוח יהיה אי גדול, שיתן משטח גדול יותר לעבודה הוא גם מאפשר לשבת סביבו.

העיצוב המודרני נותן המון פתרונות לעיצוב, פתרונות העיצוב יעזרו ליצור אסתטיקה בחלל בכל אחד מחללי הבית uliwood רהיטים. המטבח הפתוח בדרך כלל יכלול פתרונות עיצוב חדשניים כמו "טריקה שקטה" שתפקידה להאט את הסגירה של דלתות הארונות והמגירות במטבח ולמנוע שחיקה של הדלתות.

או החבאת עזרים חשמליים כמו מדיח או תנור בסגירה שנראית כמו חלק מדלתות המטבח. המטבח הפתוח מאפשר לאחסן את החפצים ואת כלי המטבח בצורה נוחה יותר כיוון שהוא מאגד בתוכו תאי אחסון רבים ונוחים לשימוש.

 

פאנג שוואי

מעבר לכל היתרונות שהמטבח הפתוח מציע מבחינת עיצוב ונוחות הוא גם משפר את האנרגיה בבית. לפי תורת הפאנג שוואי מקומות סגורים בחלל הבית עוצרים את זרימת האנרגיה החיובית בבית. ואילו מטבח פתוח שבנוי כולו בצורה שמאפשרת את זרימת האנרגיה מתכתב בצורה מושלמת עם תורת הפאנג שוואי.

 

למי הוא מתאים?

המטבח המודרני מתאים לאנשים שהעיצוב המודרני או האקלקטי מדבר אליהם. בנוסף אנשים שאוהבים לבשל וזקוקים לשטח אחסון רב או למשטח עבודה רחב יגלו שהמטבח הפתוח בדיוק עבורם.

 

לסיכום

המטבח הפתוח הוא תוצר של סגנון העיצוב המודרני, הוא מתאפיין בקווים נקיים ועיצוב חדשני.

הוא יוצר חיבור בין המטבח לשאר חלל הבית, הוא כולל בתוכו מגוון רחב של פתרונות עיצוב פרקטיים כמו משטח עבודה שיכול להוות גם שולחן לאירוח. הוא מעניק בתוכו פתרונות מודרניים כמו טריקה שקטה והחבאת עזרים חשמליים כמו תנור או מדיח בצורה שמסוות בתוך המטבח ולא נראת לעין.

המטבח הפתוח יתאים לאנשים שאוהבים לבשל וזקוקים למרחב ולחלל עבודה במטבח. המטבח הפתוח יוצר מראה יוקרתי וחדשני. לפי תורת הפאנג שוואי אסור ליצור חללים סגורים בבית כיוון שזה פוגע בזרימת האנרגיה בבית, ולכן מטבח פתוח לא יעצור את זרימת האנרגיה.

 

מטבח פתוח ומעוצב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *