יצירת חוויה נעימה מאפשרת למידה ברוח טובה, ילדים אוהבים להתנסות, ליצור, ללמוד ולחקור, כל מה שאנחנו צריכים זה לתת להם את התנאים הנכונים ושם הם פורחים. סדנאות הבישול של שרביט יעזרו לילדים בכל הגילאים לפתח כישורים חברתיים, תקשורת בין אישית טובה, מנהיגות ועבודת צוות, לשפר את הדימוי והערך העצמי וללמוד משהו בעל ערך. 

 

חברת ההדרכות שרביט

שרביט הדרכות מובילה את תחום הדרכות הילדים והנוער ושואפת להביא למצויינות, למנהיגותיות, לשיפור יכולות עבודת הצוות, המנהיגותיות, פתרון הבעיות והחשיבה מחוץ לקופסא. את זה ניתן לעשות על ידי סדנאות חוותיות מעצימות המותאמות לגיל ויכולת הילד כגון דיבייט, סדנת בישול בשטח, ODT מנהיגות ויזמות ועוד במתנ"סים, תל"נים, מרכזים קהילתיים ועוד.

סדנת בישול בשטח

יתרונות ה- ODT

שיטת ה – ODT או ה – OUTDOOR TRAINING המתקיימות בפארקים וגינות ציבוריות או במגרש הספורט של בית הספר היא פיתוח ואימון יכולות חברתיות, תקשורת בין אישית ומנהיגות באמצעות חוויה וכיף. באמצעות משימות שילדים אוהבים לעשות הם לומדים תוך כדי עשייה והכל בהדרכה על ידי מדריכים מיומנים ומנוסים בעבודה עם ילדים. מתאים לילדים בכל הגילאים, ויש גם סדנאות למבוגרים לימי גיבוש מגניבים.

 

סדנאות הבישול של שרביט

הכנת אוכל בשטח הפתוח היא חוויה מעצימה במיוחד. ילדים אוהבים לגעת ולחקור מרקמים, טעמים, ניחוחות וצבעים. באמצעות הכנת פסטות, כדורי שוקולד, שקשוקה או סלט פירות בעבודת צוות לומדים הילדים לשתף פעולה, לפתור ולהתגבר על מכשולים שונים, לנהל תקשורת מיטבית ולעבוד ביחד כצוות. כל המרכיבים הנכונים כדי ליצור את המתכון הנכון לעבודת צוות איכותית בעתיד.

סדנת בישול בשטח

למה בעצם צריך את זה?

אם נבחן את המקצועות הקיימים כיום נראה שכמעט כולם מורכבים מצוותים, הצוות הרפואי מציל החיים מורכב מרופא, רופא מרדים, אחות חדר ניתוח ואחיות מסייעות, כל אחד חייב לדעת את תפקידו על בוריו, להיות ערני, דרוך ומוכן לכל מצב. אותו הדבר לגבי תיאטרון וקולנוע, מכונאות והנדסה, עיצוב פנים ואדריכלות, תעשייה והייטק.

יש ציפייה גדולה מכל אחד מחברי הצוות לתרום את המומחיות, המקצועיות והידע שלו כדי שהפרוייקט העומד על הפרק, בין אם זה ניתוח מציל חיים, הפקת תיאטרון מצליחה, שיפוץ רכב עתיק או בניית גורד השחקים הבא, תלויה בכל אחד מאנשי הצוות שישתפו פעולה, יתקשרו היטב זה עם זה ויחלקו את הידע המקצועי בצורה נכונה. זהו ידע נרכש שיש לאמן ולטפח אותו, בין היתר באמצעות סדנאות חוויתיות שיעשירו את עולמם של הילדים ויכשירו אותם לעבודת הצוות בעתיד.

 

לסיכום

חברת ההדרכות שרביט מציעה סדנאות חוויתיות כגון סדנת בישול בשטח כדי להעצים, לחזק, לאמן ולטפח את הכישורים החברתיים והמנהיגותיים של ילדים בכל גיל. הסדנאות מחזקות את הבטחון והערך העצמי, התקשורת והשיתוף פעולה בצוות למקצועות העתיד.

סדנת בישול בשטח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *