מחפשים גיינר איכותי אשר יאפשר לכם לעלות במסת השריר מבלי לעלות באחוזי שומן? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת אמינו שופ אספנו בעבורכם את ההמלצות החמות ביותר שכל מתאמן צריך להכיר. כל הפרטים – במאמר הבא.

גיינר – הדרך הטובה ביותר לעלות במסת השריר

גיינר היא למעשה אבקה אשר באמצעותה ניתן לעלות במסת השריר בעבור ספורטאים ומתאמנים. למעשה, מדובר באבקה ייחודית אשר מורכבת מחלבונים ופחמימות, אולם מתאמנים רבים מדווחים על כך כי לאחר צריכה של הגיינר הם חווים עלייה משמעותית במשקל, וזאת לאור ריבוי הפחמימות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי צריכה נכונה של הגיינר כמו גם ליווי מקצועי של תזונאי יכול למנוע את העלייה במשקל, כל זאת כאמור אם אכן מקפידים על שימוש נכון. לאור היתרון העצום של האבקה, היא זוכה לאין ספור שבחים וביקורות, ועל כן מתאמנים וספורטאים רבים מתלבטים בשאלה מהו הגיינר הכי טוב אשר יאפשר לשרת את המטרה של עליה במסת השריר, מבלי להעלות את אחוזי השומן. משום כך, ביקשנו מהמומחים של חברת אמינו שופ – החברה המובילה בישראל לתחום תוספי תזונה להציג את המותגים המובילים אשר נמכרים כיום בחנות האינטרנטית של החברה, ובכך להיות בטוחים כי אתם רוכשים גיינר איכותי אשר ישקף בדיוק את המטרות הבריאותיות והספורטיביות שלכם.

יד

מהם המותגים המובילים?

  • EXTREME NUTRITION MASS GAINER – מומלץ לאכול מיד לאחר האימון. מדובר בגיינר איכותי אשר מגיע באריזת ענק של 9 קילו, והוא עשיר בחומצות אמינו אשר מאפשרות לעלות במסת השריר, מבלי לעלות באחוזי השומן, כל זאת במידה ואכן צורכים אותו ע"פ ההוראות.
  • BPI BULK MUSCLE – אחד המותגים החזקים ביותר, כל זאת בשל העובדה כי מדובר במותג הנמכר ביותר באנגלית ובארה"ב, כמו גם בישראל. מדובר בגיינר אשר נמכר בטעמים שונים, מופחת לקטוז ועם 620 קלוריות בלבד, מה שמהווה יתרון משמעותי בעבור מי שרוצה להגדיל את מסת השריר מבלי לעלות באחוזי השומן של הגוף. ניתן לרכוש את המותג במגוון רחב של גדלים, אולם המומחים של חברת אמינו שופ ממליצים להזמין אותו מראש ככל האפשר – כל זאת לאור העובדה כי מדובר במותג אשר לרוב הוא סולד אאוט.
  • סופר אפקט – מדובר בגיינר איכותי מאוד אשר בעל מרקם מעולה אשר מתערבב בקלות רבה בכל משקה, כמו גם עשיר בנוגדי חמצון וחלבונים אשר עוזרים לבנות את השריר במהירות.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? צרו קשר עוד היום

אם אתם מתלבטים לגבי רכישה, אנו מזמינים אתכם לפנות באמצעות האתר: https://isracbd.com לרכישת CBD שיעזור לכם לבניית התזונה מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *