בניית אתר, היא צעד מכריע עבור כל עסק, ארגון או אדם המבקש לבסס נוכחות מקוונת. התהליך אולי נראה לכם מעט מרתיע בהתחלה, אבל ניתן לפרק אותו לסדרה של שלבים קטנים בדרך אל התוצר הסופי- האתר שלכם. נתחיל מבחירת שם דומיין ועד לפרסום האתר שלכם, נפרט כעת את המדריך המקיף כיצד לבנות אתר מא' ועד ת'.

 

בחרו שם דומיין

השלב הראשון בבניית אתר אינטרנט, הוא בחירת שם דומיין. הכוונה היא לכתובת שאנשים יקלידו בדפדפן האינטרנט שלהם כדי למצוא את האתר שלכם. שם הדומיין שלכם צריך להיות בלתי נשכח, קל לאיות ורלוונטי לעסק או למותג שלכם. נסו להשתמש במילות מפתח שרלוונטיות לענף שלכם, כדי לעזור לאתר שלכם להגיע לדירוג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש.

לבנות אתר אינטרנט

בחרו חברה המתמחה בבניית אתרים

השלב הבא הוא בחירת בונה אתרים. חברה הבונה אתרים, היא כלי שמאפשר ליצור אתר אינטרנט מבלי לדעת כיצד לתכנת אותו. ישנם בוני אתרים רבים זמינים, כל אחד עם סט תכונות ועלות משלו. שקלו את הצרכים, התקציב והמומחיות הטכנית שלכם בעת בחירת פלטפורמה לבניית אתרים.

 

בחרו תבנית אתר

לאחר שבחרתם פלטפורמה מתאימה לבניית אתרים, עליכם לבחור תבנית עבור האתר שלכם. תבנית, היא פריסה שתוכננה מראש שתוכל להתאים אישית לצרכים שלכם. ברב הפלטפורמות לבניית אתרים מציעים מגוון תבניות לבחירה, ובדרך כלל תוכלו לצפות בתצוגה מקדימה של כל אחת מהן לפני קבלת החלטה סופית.

 

צרו דפים עבור האתר שלכם

האתר שלכם, צריך לכלול כמה דפים, כל אחד עם מטרה משלו. חלק מהדפים הנפוצים בכל אתר קלאסי כיום כוללים דף בית, דף "אודותינו", דף שירותים ודף יצירת קשר. שקלו אילו דפים האתר שלכם צריך וצרו אותם.

לבנות אתר אינטרנט

הוסיפו תוכן לדפים שלכם

לאחר שיצרתם את הדפים שלכם, הגיע הזמן להוסיף תוכן. הכוונה גם כאן היא לטקסט, תמונות, סרטונים וכל מדיה אחרת שתרצו לכלול באתר שלכם.

 

בצעו אופטימיזציה של האתר שלכם למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש, היא תהליך אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם כדי לקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. תגיעו אליה באמצעות שימוש במילות מפתח, תיאורי מפתח וטכניקות אחרות כדי להפוך את האתר שלכם לגלוי יותר למנועי החיפוש. ברוב הפלטפורמות לבניית אתרים מציעים כלי אופטימיזציה נוחים ופשוטים המקלים על ביצוע אופטימיזציה של האתר שלכם וכן על ידי קידום אורגני בגוגל.

 

פרסמו את האתר שלכם

לאחר שהשלמת את כל השלבים הקודמים, הגיע הזמן לפרסם את האתר שלכם. הפרסום ייעשה על ידי חיבור שם הדומיין שלכם לספק אירוח האינטרנט שלכם והעלאת קבצי האתר שלכם.

 

לסיכום

כעת, כל מה שנשאר הוא להתחיל בעבודה ולהגיע לאחר ביצוע השלבי הנ"ל לאתר האינטרנט המתקדם והמתוחכם שלכם.

לבנות אתר אינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *