בכל הנוגע לשיפור האון הגברי, ישנם לא מעט מוצרים בשוק שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בשיפור והגברת האנרגיה שלכם. מוצרים אלו נעים בין תרופות גנריות כמו ויאגרה, סיאליס ופילדנה ועד לחלופות טבעיות יותר כמו סופר און ואפימדיום. לכל מוצר יש סט ייחודי משלו של יתרונות ותופעות לוואי אפשריות שיש לקחת בחשבון לפני השימוש.

 

ויאגרה גנרית

ויאגרה גנרית, הידועה גם בשם סילדנפיל, היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. המנגנון שלה עובד על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שמאפשר לגברים להשיג ולשמור על זקפה. תרופה זו זמינה בטבליות של 25, 50 ו-100 מיליגרם ונלקחת בדרך כלל שעה לפני פעילות מינית.

תופעות הלוואי של ויאגרה גנרית כוללות כאבי ראש, הסמקה, קלקול קיבה ובעיות ראייה. חשוב לציין כי אין ליטול תרופה זו יותר מפעם אחת ביום ואין ליטול אותה עם תרופות מסוימות, כגון תרופות המשפיעות על כלי דם או חוסמי אלפא.

 

סופר און

סופר און הוא מוצר טבעי שנועד לשפר את האון הגברי. מוצר זה עשוי מתמצית של עשב הצמח קטב מצוי והוא ידוע כמסייע בהגברת החשק המיני ובשיפור הביצועים המיניים.

חשוב לציין כי סופר און אינו תרופת פלא, אמנם הוא מוצר טבעי אך אין מדובר בתרופת פלא – יש צורך בגירוי מינוי חיצוני על מנת לקבל את הזקפה המיוחלת. תופעות הלוואי האפשריות של סופר און כוללות קלקול קיבה, כאבי ראש וסחרחורת.

 

פילדנה

פילדנה היא גרסה גנרית של ויאגרה העשויה מסילדנפיל ציטראט. היא משמשת לטיפול בהפרעות זיקפה וזמינה גם היא בטבליות של 25, 50 ו-100 מיליגרם. תופעות הלוואי של פילדנה דומות לאלו של ויאגרה גנרית וכוללות כאבי ראש, בחילות, הסמקה, קלקול קיבה ובעיות ראייה. גם את התרופה הזו אין ליטול יותר מפעם ביום ויש לקחת אותה כשעה לפני פעילות מינית.

 

סיאליס

סיאליס היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. המנגון שלה עובד על ידי הגברת זרימת הדם לפין, סיאליס גם היא מתפקדת דומה מאד לויאגרה, היא מחיבה את כלי הדם מעבר לסיוע בהגברת הזרימה עצמה. סיאליס הוא כדור צהוב קטן וחמוד אשר משל הזמן שלו ארוך יותר משל הויאגרה ולכן לעיתים הוא חביב הקהל.

 

אפימדיום

אפימדיום הוא תוסף צמחי מרפא שמקורו בצמח המצוי באסיה. אומרים שמוצר זה מגביר את החשק המיני ומשפר את הביצועים המיניים. ניתן לרכוש את התוסף הזה ללא מרשם או התייעצות רופא.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ישנם מגוון מוצרים בשוק שניתן להשתמש בהם כדי לעזור לשפר את האון הגברי. מוצרים אלו נעים בין תרופות גנריות כמו ויאגרה, סיאליס ופילדנה ועד לחלופות טבעיות יותר כמו סופר און ואפימדיום. לכל מוצר יש סט ייחודי משלו של יתרונות ותופעות לוואי אפשריות שיש לקחת בחשבון לפני השימוש. ניתן לרכוש את כל המוצרים לעיל באתר ויאגרה פארם. בהצלחה!

שיפור זכר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *