בין אם אתם מחליטים לעזוב את הבנק בעקבות בגלל כוח אדם שאינו איכותי או שמא איתרתם בנק עם תנאים טובים יותר, כדאי תמיד גם לשקול הישארות בבנק הנוכחי לאחר מו"מ עבור שיפור התנאים שלכם. לא פעם, אתם עשויים להיות מופתעים מהצעות הייעול שהבנק יספק לכם, בכדי להשאיר אתכם אתו.

אז מה הסיבה שאתם מעוניינים לעזוב את הבנק? האם אתם פשוט לא מרוצים מהשירות שאתם מקבלים כשאתם מגיעים? אולי בכלל האפליקציה של הבנק כל הזמן קורסת, מה שמקשה עליכם לנהל את העסקים שלכם דרך הנייד? במקרים מסוימים, אנשים עוברים בנקים גם מכיוון והעמלות הן גבוהות מדי בעו"ש. כשאתם מחליטים לעזוב את הבנק ומודיעים לבנק על כך, אתם תתמודדו עם ניסיונות להשאיר אתכם לקוחות של הבנק, וזאת מכיוון ובדומה לכל חברה אחרת המספקת שירות כזה או אחר, גם הבנק יעדיף לשמור עליכם קרוב.

 

לאיזה בנק לעבור?

לשאלה איך עוברים בנק בכדי לשפר תנאים, יש לענות תוך התחשבות בצרכים שלכם מהבנק, בפעולות היומיומיות שלכם, באופי העסקים שלכם ובצורך שלכם להשתמש בשירותי הבנק השונים. במילים אחרות, אם אתם לקוחות מתקדמים המבקשים להנות גם משירותי מטבע חוץ והעברות לחו"ל, אתם צריכים לוודא כי מדובר בבנק המסוגל לספק לכם שירות חלק, נטול דופי וללא רבב.

חלק מהבנקים גם יספקו לכם ייעוץ וכלים עבור השקעות מורכבות. במקרים מסוימים, אנשים נתקלים בקשיים ובכשלים כאשר הם מנסים לבצע פעולות דיגיטליות.

 

 

"בנק דיגיטלי" או לעמוד בתור?

בימינו הדיגיטליים כבר ניתן לבצע את רוב הפעולות דרך המכשיר הנייד, כך שאם אתם בעלי עסקים המבקשים להנות מפעולות דיגיטליות, עליכם כמובן לוודא כי המערכת הדיגיטלית של הבנק עובדת כיאות. באופן זה, לא תחוו כשלים בפעולות המערכת. לרוב, פעולות שניתן לבצע תוך חצי דקה דרך הנייד, עשויות לקחת לנו שעות ארוכות אם נצטרך לעמוד בתורי הבנקים עצמם. (האם יש לך חסכונות אבודים? לחצו כאן)

לשאלה לאיזה בנק כדאי לעבור בשנת 2019, כדאי לענות תוך כדי שגם לוקחים בחשבון את הנושא של הלוואות. בבנקים מסוימים אתם תזכו לתנאים טובים יותר של ריביות הלוואה, ובבנקים אחרים תאלצו לשלם ריביו גבוהות יותר. בכל מקרה, תמיד כדאי לבצע מו"מ ולהודיע על העזיבה. באופן זה, תוכלו להנות מניסיונות הבנק להשאירם. זה כמובן יכלול גם שיפור בתנאים בדרך כלל.

זכרו תמיד כי עליכם לסגור את המינוס לפני שאתם עוברים בנק, עליכם לסיים להחזיר הלוואות וכדומה. במקרים רבים, אנשים גם נאלצים לשלם קנסות על כך שהם מסיימים הלוואות מוקדם יותר מהצפוי. אם לא "בוער" לכם, לפעמים כדאי לחכות עד סיום החזר ההלוואה, בכדי לשלם את הקנס הנלווה לכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *