ניאגרה סמויה הפכה בשנים האחרונות לאחד הפריטים הנפוצים ביותר כיום בכל בית, דרך ניאגרה סמויה תוכלו להפוך כל חלל שירותים פשוט לחלל קסום שישאיר את כולם פעורי פה. עם זאת, רובנו שואלים את עצמנו מה הם ההבדלים בין ניאגרה סמויה לניאגרה גלויה. מה היא ניאגרה סמויה? מה ההבדלים של תיקון ניאגרה סמויה אל מול גלויה, וכמה זמן לוקח תיקון של ניאגרה סמויה? החלטנו לשפוך לכם קצת אור אודות הנושא.

 

מה היא ניאגרה סמויה?

לפני שאנו מדברים על הליך תיקון של ניאגרה סמויה עלינו להבין מה היא ניאגרה סמויה על כל יתרונותיה וחסרונותיה. ניאגרה סמויה היא בעצם שם כולל למכלול של מספר פריטים: אסלה, מיכל הדחה. אנו קוראים לזה בשפת היום-יום ניאגרה. בניאגרה ניתן למצוא מספר מנגנונים, בניאגרה סמויה כל המנגנונים יהיו סמוים ולא גלוים לעין. הניאגרה תסתתר תחת אריחי הקיר ולנו המשתמשים יהיה לחצן הדחה חיצוני. בונוס: דרך לחצן ההדחה נוכל לשלוט על המערכת כולה, אף על פי שהיא מוחבאת.

 

כמה עולה לתקן ניאגרה סמויה?

למען האמת, בניגוד למחשבה הרווחת – הניאגרה הסמויה לא שונה בקלות מניאגרה גלויה. עם זאת, אי אפשר להתעלם מן ההבדל המרכזי בניהם – המחיר. מחיר של תיקון ניאגרה סמויה גבוהים משמעותית מניאגרה גלויה, זאת מאחר ומחירי חלקי החילוף יקרים משמעותית, עם זאת מדובר בטיפול מורכב יותר. בעת תיקון של ניאגרה סמויה על בעל המקצוע לפתוח את פתח ההדחה וכך לבצע את התיקון.

אתם בטח תופתעו – רבים האנשים אשר חושבים שבדומה להתקנת ניאגרה סמויה יש לפרק את אריחי הקיר ובכך לתקן את הניאגרה. לחצן ההדחה שלכם הוא גם "פתח המילוט", או התיקון שלכם, איך שתרצו. בעזרתו תוכלו לטפל כמעט בכל בעיה שתצוץ במערכת האינסטלציה.

 

חשיבות עבודה מול בעל מלאכה מקצועי

ישנה חשיבות רבה בבחירת בעל המלאכה מולו תעבדו, התקנת ניאגרה סמויה היא מלאכת מחשבת של ממש שכוללת בין היתר פירוק של אריחי הקיר והחבאת המנגנונים והצנרות. טיפול לא מקצועי עלול לגרום לאי נעימות ובעיות רבות. יתרון נוסף בעבודה עם בעל מלאכה מקצועי הוא איכות חומרי הגלם איתם הוא עובד, בעל מלאכה מקצועי לרוב יעבוד מול חברות מובילות במשק ויחזיק את הניאגרות הנחשבות והעמידות ביותר. עם זאת, עלינו לבדוק שבעל המקצוע מספק שירות של תיקונים במידת הצורך. לצורך העניין אם נצטרך WISA תיקון ניאגרה סמויה, נדע שבעל המקצוע עובד מול החברה ויוכל לספק לנו שירות קצה במקרה הצורך. סוגים נוספים של ניאגרות מומלצות: Wisa, Oli, TECE, SANIT, GEBERIT.

טיפ ששווה כסף – אל תשכחו לבדוק מול בעל המקצוע על עבודות שעשה בעברו, אל תתביישו לבדוק את חוג לקוחותיו. אינסטלטור מקצועי לא יהסס ומיד יוכל להרגיע אתכם ולהראות לכם עבודות שביצע בעבר. בכך תוכלו להמנע מעבודה עם איש מקצוע לא מיומן.

חדר מקלחת ושרותים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *