אם חשבתם שעד היום היה לכם כל כך נוח ונעים כי יש פרגולה בחצר או במרפסת, היכונו לשדרוג חייכם. על מה אנחנו מדברים? על הצללה לפרגולות. הצללה לפרגולה היא בעצם כיסוי פרגולה. כיסוי פרגולות נועד בכדי לשדרג את חוויית הקפה שלכם במרפסת. כיף!

כל הפתרונות של הצללה לפרגולה במקום אחד, אתם מוזמנים להכיר. כיצד נהפוך את חוויית הישיבה במרפסת להרבה יותר נעימה? קודם כך, אתם מוזמנים להכיר דרכים לכסות את הפרגולה שלכם. ברגע שמכסים את הפרגולה, אתם בעצם מקבלים הרבה יותר נחת ונועם, סינון קרינה טוב יותר וגם יותר הצללה למרפסת.

 

מצלילים את הפרגולה ומשדרגים את חוויית הישיבה

הצללה במרפסת מחייבת הגנה יעילה ואפקטיבית, היות וכבר לכולנו ברור כי קרני השמש יכולות לגרום לנזקים רפואיים נרחבים. אז כיצד נכסה את הפרגולה? כיסוי לפרגולה (הצללת פרגולות) עשוי להיות בנוי למשל מחומר גלם הנקרא במבוק.

מכירים במבוקים, לא?

במבוק הוא חומר מאוד חזק, ממנו בונים אפילו רפסודות שנועדו להתמודד עם זרמי מים סוערים וגועשים. בכל מקרה בו אתם מניחים במבוק על הפרגולה בתור פתרון הצללה לפרגולות, אתם מפיקים תועלת אדירה של מינון וסינון החום החודר לתוך המרפסת. מעוניינים בהתקנה מקצועית של כיסויים לפרגולות? https://www.tranquilo.co.il מספקים לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת, רגע לפני שמחליטים על סוג הכיסוי שרוכשים. אתם מוזמנים להנות משירותי ייעוץ הצללה בשמחה רבה.

 

כיסוי פרגולה מונח מעליה או מותקן בעזרת ברגים וחיזוקים?

היכן מניחים את הכיסוי? כמובן, מעל הפרגולה עצמה. אגב, כשאתם מקינים כיסויים לפרגולות, באפשרותכם לבחור בכיסויים בעלי עיניות ומרווחים בגדלים שונים. מה ז"א? נסביר. אם ניקח לדוגמה את החומר הנקרא סרגלי הצללה, הרי שסרגלים אלו מאפשרים לקרני השמש לחדור דרך הפרגולה. בכל מקרה, כיסוי לפרגולה תמיד יהיה מותקן, לא מונח.

יחד עם זאת, יהיו חומרים אחרים, צפופים יותר ובעלי פחות מרווחים, שלא יאפשרו לשמש לחדור למרפסת שלכם. אגב, אחד החומרים הכי נפוצים ופופולאריים בשנים האחרונות, הוא חומר הנקרא סנטף. סנטף הוא חומר מאוד קל וגמיש, שגם קל מאוד להתקין אותו על פרגולות. הוא מאוד חזק כנגד גשם ורוחות כבדות, אבל חשוב להתקין אותו נכון.

 

התקנת הצללה לפרגולות

התקנת כיסוי לפרגולה מחייבת אתכם להסתייע בלא פחות מאשר מומחים בתחום של התקנת פתרונות הצללה למרפסת. בכל מקרה בו אתם מתפשרים על איכות ומקצועיות התקנת פתרונות הצללה במרפסת, אתם בהחלט מסתכנים בכך שפתרון ההצללה פשוט יעוף לו ברגע שיגיע הגשם הראשון.

יחד עם זאת, גם חשוב לזכור שכל מיני כיסויים לפרגולות שמתעופפים באוויר בעת סערה, משמע סכנת חיים אמיתית לעוברים והשבים ברחוב. בשורה התחתונה, אסור להתפשר על איכות ההתקנה שלכם עבור פתרונות הצללה לגינה, הצללה למרפסת או הצללות לגג הבית.

פרגולה ביתית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *