החשש מבירוקרטיה בלתי נגמרת, כמו גם מפני ההתעסקות מול רשות המיסים, מביאה ישראלים רבים לזנוח את האפשרות לדרוש את החזר המס שייתכן ומגיע להם, החזר היכול להסתכם באלפי שקלים. יחד עם זאת, קיימת גם דרך אחרת, פשוטה, מהירה ויעילה במיוחד – אינדיגו, נעים להכיר!

 

החזר שכל כולו שלכם

תלוש המשכורת שלנו מורכב ממגוון פרמטרים, ביניהם גם הורדות חודשיות קבועות, עליהן נמנה גם מס הכנסה. גובה תשלום מס ההכנסה שכל אחד מאיתנו משלם, נקבע על פי שני פרמטרים עיקריים – חישוב שנתי, המתבסס על ממוצע המשכורות שקיבלנו בשנת המס הקודמת ונקודות זיכוי שונות, הנקבעות בהתאם לתנאי סף מסוימים ומשתנים שרשות המיסים קבעה (שירות צבאי, זכאות לתואר אקדמי, מגורים באזורי פריפריה ועוד).

ניתן לראות אם כן, כי גובה תשלום מס הכנסה נקבע על פי ממוצע ונתונים משתנים, מה שמוביל למצב בו ייתכן וסכום המס ששילמתם, גבוה יותר מהסכום אותו הייתם צריכים לשלם בפועל ובגינם ניתן לבקש החזר מס. אך בפועל, ישראלים רבים נמנעים מלהגיש את הבקשה ולדרוש את ההחזרים המגיעים להם, מסיבות שונות ומגוונות.

 

מדוע ישראלים רבים נמנעים מלהגיש בקשה להחזר מס?

לפני שנגיע לסיבות המגוונות הגורמות לישראלים רבים לוותר על הכספים המגיעים להם, כספים אשר כאמור מגיעים להם בזכות ולא בחסד, כדאי שנפתח עם עצם העובדה כי בקופת רשות המיסים נמצאים יותר ממיליארד שקלים כתוצאה מהפרשי גבייה אלו, כספים העומדים ללא דורש ונשאלת השאלה – מדוע?

  • חשש מפני רשות המיסים – רשות המיסים נתפסת אצל ישראלים רבים כגוף שעדיף לשמור ממנו מרחק ולכן הם חוששים לדרוש את הכספים שייתכן ומגיעים להם, בכדי שלא ייווצר מצב הפוך בו יתברר שהם חייבים כסף.

 

  • בירוקרטיה – על אף שמדובר בכסף שלכם, כדי לקבל אותו תצטרכו להמציא ולהתמודד עם לא מעט טפסים, משימה העלולה להיות מאתגרת ומתישה למדי.

 

  • חוסר ידע – ישראלים רבים פשוט לא מודעים לכך ששילמו למס הכנסה יותר ממה שהיו צריכים לשלם בפועל ושמגיע להם החזר בגין ההפרשים הללו.

 

אינדיגו – נעים להכיר

כיום, ניתן לקבל את החזרי המס המגיעים לכם באמצעות חברת אינדיגו, המתמחה בין שאר הנושאים הפיננסיים בהם היא מתעסקת, גם בנושא החזרי מס לשכירים, כאשר עד היום החברה הצליחה להחזיר מעל לרבע מיליארד שקלים!

חברת אינדיגו מחזיקה מחלקה מיוחדת המתמחה בנושא החזרי מס לשכירים ומורכבת מרואי חשבון ויועצי מס מקצועיים, המתמחים במורכבות החישוב של סעיפי החזרי המס המרובים ומלווים אתכם לאורך כל תהליך החזר המס עד לקבל הכספים המגיעים לכם.

 

למה דווקא אינדיגו?

מלבד המקצועיות וההתמחות הספציפית בתחום, תוכלו לשמוע ולראות באתר מגוון המלצות וסיפורי הצלחה של החברה, שהפכו לסיפורי הצלחה והחזר כספי של אלפי לקוחות מרוצים. בנוסף, באתר החברה תוכלו ליהנות גם מסימולטור חישוב החזר מס פשוט ונוח לתפעול ואף להיעזר בנציגי שירות בכל שאלה ועניין. אז למה אתם מחכים?

מס הכנסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *