בין אם מדובר ביום הולדת, יום נישואין או מתנה שתרצו להעניק לקראת החגים, המתנה האולטימטיבית שאישה תשמח לקבל היא תכשיט. תכשיטים יש במגוון גדלים, סגנונות, עיצובים ושילובים כך שיהיה קל לבחור תכשיט שיתאים בדיוק לסגנונה האישי של האישה לה הוא יוענק. אז רגע לפני שאת או אתה רוכשים תכשיט לאהובה שלכם נשמח להמליץ לכם על כמה תכשיטים שכדאי שתיקחו בחשבון.

 

אז מה הם התכשיטים המומלצים ביותר לנשים?

נתחיל עם ההמלצה הקלאסית, עגילי יהלומים צמודים העשויים זהב, מדובר על עגילים בעיצוב קלאסי ונקי שיכולים להתאים לכל אירוע וכל מצב ואין אישה אחת שלא תשמח לקבל אותם במתנה. כמובן שישנו מבחר גדול בגודל האבן וסוג החומר שממנו עשוי העגיל, ככל שהיהלום גדול ונקי יותר והמתכת יקרה יותר מחיר העגילים עולה כך שיש מגוון מחירים היכולים להתאים לכל כיס.

צמידי טניס הם הבחירה הנכונה בכל זמן ועבור כל אירוע, צמידי הטניס הם קלאסיים, עדינים וישלבו לכל לוק. צמיד טניס עשוי זהב לבן משובץ ביהלומים עם רמת חיתוך גבוה יבטיחו נצנוץ מקסימלי לאורך זמן, גם צמידי הטניס מגיעים במבחר גדלים של אבנים, סוגי אבנים וסוגי מתכת ותסמכו לדעת שלנו יש המלצת על צמידי טניס.

טבעות או לא להיות, טבעת היא תמיד בחירה נכונה ואין איך לטעות בה, טבעת אינפיניטי עם חמישה יהלומים יכולה להיות מאוד מרשימה וניתן לבחור כמה סוגי צבעים עבורה. גם טבעת יהלום בסגנון HALF BAND תהיה מרשימה לא פחות ותתאים לכל סיטואציה, גם ליום יום וגם לאירוע מיוחד, טבעת בסגנון זה משתלבת נהדר עם תכשיטים אחרים כך שהיא יכולה להוות התוספת המיוחד להשלמת המראה.

שרשראות, לרגע לא שכחנו את התכשיט שיכול להפוך כל צוואר לאלגנטי, קלאסי ולהבליט את תווי הפנים של מי שעונדת אותן. שרשרת בסגנון מלווין עם טיפה משווה מראה קסום ואלגנטי. שרשרת בסגנון זה עדינה במראה שלה ויכולה להגיע במגוון גדלים ומחירים, ככל שתליון האבן יהיה גדול יותר כך המחיר יהיה יקר יותר.

לא רק יהלומים יכולים להוות מתנה מיוחדת, גם תכשיטים משובצים אבני חן כמו אבני ספיר, טופז, רובי וכו' יכולים להעניק מראה מיוחד ויוקרתי. קחו לדוגמא את עגילי הסטאד הצמודים משובצים באבני ספיר עם יהלומים מקנים מראה מיוחד שיהלומים בלבד לא יכולים להעניק, כאשר מדובר באבנים עם צבעים עזים תוודאו שאתם עושים את הבחירה הנכונה בהתאמה שלהם לסגנון של האדם לו אתם רוצים להעניק אותם.

 

לסיכום

ישנם המון תכשיטים במבחר גדול של סגנונות ומחירים שיכולים להתאים לכל כיס, עשו את הבדיקה שלכם בין כמה וכמה חנויות ורשתות המציעות מבחר גדול של תכשיטים ובחרו את המתנה במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. מה שבטוח הוא שכל אישה תשמח לקבל תכשיט אבל לא פחות תשמח לקבל אותו מהאדם שמעניק אותו, תתחדשו ורק בשמחות!

תכשיטי זהב לאישה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *