חגי ישראל ממלאים את ליבם של יהודים ברחבי העולם בשמחה וחגיגיות ומאפשרת לחוגגים לבלות בחיק המשפחה, ללמוד על ההיסטוריה של העם היהודי ולהבין לעומק את כל אותם העקרונות המהותיים אשר עומדים בבסיס הדת היהודית. מספר כלי יודאיקה ותשמישי קדושה יסיעו לכם לקיים את מצוות החג.

 

חגי תשרי

עם בוא הסתיו, כאשר האוויר מסביב מתקרר, מגיע רצף מבורך של חגים יהודים חשובים. הרצף מתחיל בראש השנה היהודית, ראש השנה ממשיך ליום הכיפורים המשמש להסתכלות פנימית וחשבון נפש. במוצאי יום הכיפורים משקי בית רבים בישראל מתחילים במלאכת בניית הסוכה לקראת סוכות ולבסוף חג שמחת תורה חותם את הרצף בחגיגה גדולה.

 

דבשיות

על מנת שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה, נהוג לאכול סביב שולחן ראש השנה תפוחים טבולים בדבש דבורים מתוק וטעים. בשביל שולחן חג חגיגי ומזמין במיוחד הגישו את הדבש בתוך דבשיות כסף מהודרות. הדבשיות המקושטות בשלל עיטורים יפיפיים מגיעות עם מכסה תואם וכף הגשה ודגמים מסוימים אך כוללים מגש או מעמד נשיאה מתאים.

 

קופסאות לאתרוג

נוסף ללולב להדס ולערבה האתרוג שייך לארבעת המינים אותם יש לשאת במהלך חג הסוכות ובמיוחד בעת התפילה. ידוע כי יש חשיבות רבה לבחירה קפדנית של האתרוג וכדי לשמור על האתרוג שחלילה לא ייפול בו פגם נהוג לשאת אותו בקופסא ייעודית מפוארת כאשר הקופסאות הטובות ביותר עשויות כסף טהור מרוקע ומקושט.

 

חנוכיות

בחושך הסגרירי של סוף חודש כסלו ותחילת חודש טבת, אורות חנוכייה רכים ממלאים את אדני החלונות של יהודים רבים ברחבי העולם. כדי לגרש את החושך ולהכניס אור והדר כנסו את האנשים היקרים ללב שלכם והדליקו חנוכייה מהודרת עשויה כסף איכותי.

 

חנוכיות קיר

אם אתם מחפשים חנוכייה מרשימה במיוחד, שתתאים לבית יהודי חם או מוסד קהילתי מפואר כאחד, הצטיידו בחנוכיית קיר מכסף סטרלינג טהור ואיכותי מעין כמותו. חנוכיות יפות אלו נעשות בידי אמן בעבודת יד, מכילות פיתוחים וקישוטים נהדרים ומעוטרות לא פעם בכיתובים ברוח החנוכה

 

חנוכיות קטנות

גם אם אין לכם מקום רב לחנוכייה גדולה או אם אין לכם תקציב לחנוכיות גדולות יותר ודאי תשמחו לשמוע כי גם חנוכיות קטנות יותר העשויות מכסף סטרלינג טהור ואיכותי יצרו בביתכם אווירה חגיגית מאין כמותה הודות לעיצובים המרשימים ולדיוק שבפרטים הקטנים.

 

חנוכיות חבד

אין כמו חנוכייה גדולה ויפה כדי לקרב לבבות ולפזר שמחה ואור בקרב כל הנוכחים, קטנים כגדולים, מסורתיים כחילונים. חנוכיות גדולות אלו יכולות אף להגיע לגובה של מטר חמישים ובהזמנה מיוחדת אף לגובה של מטר ושמונים, מעוטרות בדוגמאות מרשימות ועשויות עם כסף סטרלינג איכותי.

 

סביבונים

אף חגיגת חנוכה אינה שלמה באמת אם היא לא כוללת משחק בסביבונים. במקום או לצד סביבוני העץ המסורתיים או סביבוני הפלסטיק הנפוצים במחוזותינו, הזמינו סביבונים שמהווים יצירות אומנות ויסייעו להאיר לכם את חג האורות ביתר שאת.

 

כדים

הנס הגדול של חנוכה מבוסס כולו על כד קטן אחד ועל כן במהלך שמונת ימי החנוכה אין קישוטים מתאימים יותר מכדים בהם ניתן לקשט בהם את חללי הבית, המשרד או בית הכנסת.

 

פורים

משנכנס אדר מרבים בשמחה וזאת הזדמנות נהדרת להרבות בשתייה שמחה ושיר. סטים של כוסות מהודרים לליקר מכסף סטרלינג טהור או גביעי כסף סטרלינג משולבים בזכוכית יאפשרו לכם לחגוג ולשמוח עד אור הבוקר. הגישו ממתקים אוזני המן עוגות ושאר דברי מתיקה במגשים מהודרים עשויים עץ זכוכית וכסף טהור.

 

בתי מגילה

כמו כן, החלק הכי חשוב בפורים הוא ללא ספק קריאת המגילה. בתי מגילה מהודרים העשויים מכסף סטרלינג טהור ישמשו לאחסון המגילה.

 

ליקרים

כוס ליקר בודדת או גביע ליקר בודד, סט של שישה גביעים, שישה כוסות, עם מגש או ללא מגש, כל עוד תגישו שתייה חריפה בכוסות מעוטרים ומקושטים עשויים מכסף טהור עם ציפוי זהב בחלקו הפנימי של הכוס או הגביע, תהנו ממשתה פורים חגיגי ומהנה למדי.

 

סט בקבוק וכוסות/גביעים

אחת המצוות המהנות והסוחפות ביותר בפורים היא שתייה של יין ומשקאות משכרים עד דלא ידע. יהודים שלוקחים על עצמם לסייע לחבריהם לקיים מצווה מהנה זאת יצטיידו בבקבוקי כסף יפים למשקאות משקרים וכן בסט של גביעים או כוסות מכסף וידאגו להשקות לשוכרה את חבריהם.

 

כלי הגשה

בין אם מדובר בסעודת ראש השנה מלאה במטעמים מתוקים נוטפים בדבש או שמדובר בסעודת ליל הסדר שכולה על טהרת המצות והקניידלך, כלי הגשה מהודרים עשויים כסף יגרמו לכל ארוחה חגיגית ככל שתהיה להיות חגיגית ומפוארת הרבה יותר, בין אם מגישים מצות בפסח או אוזני המן ושאר דברי מתיקה בפורים.

 

פסח

ההכנות לחג הפסח הן רבות ומגוונות וכוללות ניקוי יסודי של כל חללי הבית, הוצאת כלים יעודים לפסח ועריכה קפדנית של ביעור חמץ. כמו כן ישנם מגוון רחב של כלי יודאיקה כגון צלחות סדר, גביעים לאליהו הנביא וכלי הגשה יעודיים.

 

צלחות סדר

צלחות ליל הסדר הן למעשה המרכז של שולחן הסדר. בערב ליל הסדר, צלחת הסדר צריכה להכיל את כל המאכלים עליהם קוראים ומברכים במגילה שהם ביצה, זרוע, חרוסת, חזרת, כרפס ומרור. צלחות סדר מגיעות איכותיות יהיו עשויות מכסף ומגיעות במגוון רחב של דגמים ועיצובים, החל בצלחת הקלאסית שהינה שטוחה עם גומות לכל מאכל ועד לדגמים משוכללים יותר שכוללים קומות ותאים נפתחים.

 

גביעי אליהו

בנוסף לחיפוש האפיקומן, יש רגע נוסף לו מצפים כל הילדים בערב ליל הסדר, הרגע בו אליהו הנביא בכבודו ובעצמו יכנס בדלת וישתה מגביע היין המפואר והמקושט אשר הונח על השולחן לכבודו. גביעי יין לאליהו הנביא יהיו עשויים כסף משובח ומעוטר.

 

הגדה של פסח

בערב ליל הסדר כל בני המשפחה המורחבת מתכנסים על מנת לקרוא את ההגדה ולספר את סיפור יציאת בני ישראל ממצרים. הגדות מאוירות ומושקעות יהפכו את ערב ליל הסדר לחגיגי וזכיר במיוחד.

 

כלי הגשה

הדעות לגבי טעמן של המצות חלוקות, מצד אחד יש את אלו שגורסים כי מדובר בקרקר תפל במיוחד, מצד שני אלו שחושבים שמדובר במאכל ממכר ומוצלח. מכל מקום אחסון המקום בכלי הגשה ייעודים מכסף יבטיח שהן יזכו לכבוד המגיע להן בערב ליל הסדר עצמו ובמהלך כל חג הפסח.

חגי ישראל הם מועדים רוויים בשמחה מצוות וטקסים לרוב. בעזרת כלי כסף מהודרים מתוצרת איכותית כמו חנות היודאיקה של האחים חדד תהפכו את ההתכנסות המשפחתית לחגיגית ושמחה במיוחד.

כלי כסף לחגי ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *