סיימתם יום עבודה והגעתם הביתה, רק בכדי לגלות נזילות בבית, או אולי רטיבות. מה עושים ולמי קוראים? בואו נדבר על נזילות מים בבית, פתרונות חימום ומה שביניהם. האם חובה לקרוא לשרברב, או בכלל לאיש מקצוע אחר? כל המידע על תיקון רטיבות בסלון.

לא נעים, אבל זה חלק מהחיים וגם זה קורה: רטיבות בסלון בעקבות נזילות מים וחדירת מים. זה בטוח קרה לכם בעבר ואם זה לא קרה, זה עוד יקרה. לא פעם, אנשים מתמודדים עם נזילות מים ורטיבות בבית שמקורן בכלל ממקום חיצוני כלשהוא, לפעמים מכיוון השכנים. בעוד שאנשים עשויים לטעות ואוטומטית לחשוב כי יש צורך להזמין אינסטלטור, המציאות היא קצת אחרת.

 

רטיבות בבית? מזמינים את איש המקצוע הנכון

במקרים מסוימים, יהיה עליכם להזמין אנשי איטום עבור תיקון רטיבות בבית. חברת איטום מבצעת איטום מבנים, איטום גגות, איטום מבנים מבחוץ בסנפלינג, איטום מרפסות ועוד. בכל מקרה, בין אם אתם מזמינים שרברב או איש איטום, תמיד יהיה כדאי לקבל הצעת מחיר ממספר אנשי מקצוע.

חשוב להבין כי במקרים רבים, אנשים מתמודדים עם רטיבות בבית בעקבות כל מיני מתקנים שהותקנו בדירה. למשל, מתקנים של ברי מים יכולים לנזול בעקבות חיבורים לא נכונים, מה שיכול גם לפגוע בפרקטים המותקנים בבית, ברהיטים, בשטיחים ועוד.

 

חימום תת רצפתי בבית יכול להיהרס כתוצאה מנזילות?

ברגע שהפרקט בבית נספג מים, כמובן שגם השכבות שנמצאות מתחת לפרקט נספגות מים גם הן. אם מתחת לפרקט שלכם מותקן חימום תת רצפתי שעובד על בסיס של חשמל, אתם מסתכנים גם בנזקים פוטנציאליים שם.

אם אתם חושדים שיש רטיבות מים שעשויה לפגום בפרקטים בבית ובשכבות הבידוד של פתרונות החימום, כדאי לעשות עם זה משהו עוד היום. בכל מקרה, הצוות של Sunshin פתרונות חימום יהיה שם עבורכם. צריכים להתקין חימום תת רצפתי? אולי לתקן רטיבות מסוכנת? בין אם כך או כך, עומד לרשותכם צוות מומחים בעלי ניסיון רב שנים של התקנות פתרונות חימום בפריסה ארצית.

 

תיקון נזילות בבית: מה כדאי לדעת וממה להימנע?

אמנם הצוות של חברת סאן שיין לא יאטום עבורכם מבנים, אבל הוא יהיה שם עבור תיקון חימום תת רצפתי, תיקוני רצפות מחוממות, תיקון לוחות בקרה של חימום מתחת לרצפה ועוד. בואו נדבר לרגע על איטום מבנים, אנשי איטום ושיטות לאתר נזילות מים. ממה חשוב להיזהר? נסביר:

צריכים דווקא לאטום נזילות במבנה? כדאי מאוד להסתייע באנשי המקצוע הנכונים, אבל שימו לב, בענף זה ישנם לא מעט נוכלים. כיצד הם ינסו לעקוץ אתכם? הם ינסו לשכנע אתכם להפעיל מצלמות תרמיות אינפרה אדום, למרות שלא בהכרח יש צורך בכך. לידיעתכם, ההפעלה של מצלמות אלו יקר למדי.

בהצלחה, שיהיה חורף חמים ויבש!

שלולית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *