סם הנייס גיי הוא סם מסוכן ביותר אשר עלול לגרום לתופעות לוואי קשות ביותר, ולעיתים אף למוות. כיצד הוא מיוצר ומדוע מדובר באחד מסוגי הסמים החמורים ביותר שידעה האנושות – במאמר הבא.

נייס גיי – סם מסוכן וממכר

בשלוש השנים האחרונות לא ניתן להתעלם מהכותרות אשר מופיעות בעיתונים לגבי המלחמה בנייס גיי. מדובר בסם מסוכן וממכר בצורה יוצאת דופן, אשר גורם לתופעות לוואי קשות ביותר אשר יכולות לנוע בין איבוד הכרה, סחרחורת, דפיקות לב מואצות, איבוד שייניים כמו גם איבוד זיכרון לטווח הקצר והארוך. בעבר, נמכר הסכם הזה בפיצוציות באופן חופשי, אולם לאחר שהוא הוגדר כסם מסוכן וקשה אשר ההשפעה שלו חזקה פי ארבע מאשר השפעה של סמים אחרים כדוגמת קוקאין. משטרת ישראל כמו גם גורמים נוספים עושים ככל שביכולתם בכדי  למגר את השימוש בסם, ולאסור את השימוש בו. לצערנו, מדובר בסם אשר אחוזי ההתמכרות אליו גבוהים ביותר, בעיקר בקרב בני נוער, ולכן נוקטת מערכת אכיפת החוק כמו גם מערכות השיפוט בחומרה רבה באלו אשר נתפסו משמשתים או מוכרים, וזאת על מנת למגר את הסם מגבולות מדינת ישראל ולהפסיק את הייצור שלו.

איש מעשן

כיצד מיוצר סם הנייס גיי?

 כאמור, סם הנייס גיי הוא סם מסוכן ביותר אשר מורכב מרעלים קטלנים ביותר אשר עלולים להוביל גם למוות, כמו גם שיתוק זמני או קבוע. הסם הזה מיוצר בתנאי מעבדה, לרוב לא סטריליים, כאשר בתוך הסם ישנם חומרים אשר הונדסו במעבדה מתוך מטרה לחקות את פעילות החומרים שיש בקנאביס. אולם, מדובר בחומרים אשר משפיעים בצורה משמעותית ביותר על מערכת העצבים, וכתוצאה מכך ההשפעה של החומרים הללו אשר מורכבים מלמעלה מ 100 רעלנים שונים נחשבים לממכר ביותר.

בנוסף, לאור העובדה כי מדובר בחומרים סיננתים נמצא במחקרים כי תופעות הלוואי כתוצאה משימוש הן חמורות פי 6 מהשפעה של קנאביס, ומשתוות למעשה לתחושה של לקיחת הרואין – אחד מהסמים הקשים ביותר אשר נמכרים כיום. לאור מחירו הנמוך יחסית של הסם (בין 100-50 ₪) ניתן לראות כיצד יותר ויותר בני נוער כמו גם מבוגרים צורכים ומתמכרים, כאשר מעבר לנזקים הבריאותיים החומרים הם עלולים להיות מועמדים לדין פלילי – בגין סחר או שימוש.

 

נעצרת בגין שימוש בנייס גיי או מכירה? כנס עוד היום לאתר מרטינדייל

מרטינדייל הוא אתר אשר מתמחה בתחום הפלילי וייצג במשך שנים רבות בהצלחה רבה נאשמים בצריכת נייס גיי או מכירה. חשוב לציין כי במידה ונעצרתם, קבלת סיוע עורך דין סמים היא קריטית, וזאת על מנת שתוכלו להגן על עצמכם מבחינה משפטית ולא להפליל את עצמכם מול גורמי אכיפת החוק. לקביעת פגישת ייעוץ משפטית ניתן ליצור קשר במספר 077-804-3235 או באתר https://www.martindale.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *