אוהבים לבשל, אבל מרגישים שרמת הבישולים שלכם לא תמיד תואמת את הרמה אליה אתם רוצים להגיע? אם התשובה לשאלה הזו היא כן, המאמר הבא במיוחד בשבילכם.

כיום רבים הבקיאים בעולם הבישול מבינים כי גם ממטבח ביתי יכולות לצאת מנות ברמה של מנות שף, ואחד הסודות לכך הוא השקעה באמצעי הבישול הנכונים שישפרו את רמת האוכל ויעשירו את התפריט שלכם.

אחד מאמצעי הבישול הללו הוא הטאבון הביתי, ואם נהיה ספציפיים יותר – טאבון הגז. מדובר על אמצעי בישול שכבש את עולם הבישול והאפייה בשל הפשטות והמהירות של השימוש בו והתוצרים ברמה מקצועית שהוא מספק.

 

קודם כל, מה זה בכלל טאבון גז?

טאבון גז הוא למעשה גרסה משוכללת יותר של הטאבון המסורתי. הטאבון המסורתי הוא סוג של תנור שהיה נפוץ במיוחד במזרח התיכון בתקופות קדומות יותר, בשל היכולת יוצאת הדופן שלו לשמר חום באופן המאפשר לבשל ללא אש פעילה ולחסוך בעץ לבעירה.

מאז אותן תקופות הטאבון עבר מספר שינויים ושכלולים, וכיום השוק מציע סוגים רבים של טאבונים בכל מיני גדלים, צורות ובעלי מאפיינים שונים. טאבון הגז הוא אחד מהטאבונים הללו.

 

יתרונות טאבון הגז

לטאבון הגז ישנם יתרונות רבים שהפכו אותו לכה פופולארי בקרב בשלנים:

 

פשוט לשימוש:

הדלקת אש בטאבון גז היא מהירה וקלה הרבה יותר מהצתת אש בטאבון העובד על עץ. בסך הכל צריך לחבר את הטאבון למקור גז וללחוץ על כפתור.

 

ניידות:

טאבוני גז רבים המיוצרים כיום הם קומפקטיים, ניידים וניתנים לשימוש בכל תנאי שטח ובכל מרחב חיצוני.

 

מהירות:

טאבון גז איכותי עשוי להגיע לטמפרטורה של 500 מעלות צלזיוס תוך 20 דקות בלבד, ולאפות פיצה תוך דקה וחצי של אפייה.

 

טאבון גז בהשוואה לטאבון העובד על עץ

רבים מתלבטים בין קניית טאבון גז לבין טאבון שעובד על עץ. באופן כללי, היתרון המרכזי של טאבון העובד על עץ הוא הטעם הייחודי שהוא נותן לאוכל, אך השימוש בו פחות נוח מאשר טאבון גז. טאבון העובד על עץ ידרוש מכם ידע ועבודה שלא מתאימה לכל אחד, וכמובן תצטרכו להתמודד עם כמות לא מבוטלת של עשן.

 

טאבון גז מומלץ לקנייה

אם אתם מעוניינים לקנות טאבון גז, אנחנו ממליצים על הטאבון OONI KODA. מדובר בטאבון גז מתקדם, קומפקטי וקל לשימוש. בטאבון זה תוכלו להשתמש בכל תנאי שטח ובכל מרחב חיצוני, כאשר כל שיידרש מכם זה לפתוח את רגלי הטאבון, להכניס פנימה את אבן האפייה, לחבר לגז ולבשל.

 

היכן כדאי לקנות טאבון?

אחת החנויות המומלצות בתחום זה היא Sousvide ברמת גן, המבצעת גם משלוחים מהירים עד הבית. החנות משווקת מגוון אמצעי בישול שישדרגו את המטבח שלכם, בניהם טאבון הגז האיכותי OONI KODA. החנות מייבאת את המוצרים המתקדמים והאיכותיים ביותר, במחירים המשתלמים בשוק.

 

פיצות באפייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *