לימודי אנגלית בעולם של המאה העשרים ואחת, כבר מזמן אינם ישיבה של שלושים תלמידים בכיתה מול מורה ולמידה בצורה פרונטלית. העולם כולו מבין שישנן דרכים אחרות ללמוד אנגלית, בצורה הרבה יותר אפקטיבית ומעניינת. אחת הדרכים הנפוצות היא לימוד שפה, או אנגלית במקרה הזה, דרך האינטרנט, און ליין. אז למה זה כדאי? ומה הסיבות ללמוד אנגלית און ליין? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

אז מה זה אומר שיעורי אנגלית און ליין?

כשמדברים על לימוד אנגלית און ליין מתכוונים בדרך כלל ללימוד דרך מורה, או פרטי או לכיתה שלמה, דרך שיעורים המועברים בשידור ישיר לתלמידים. התלמידים יושבים בבית, וצופים בשיעור, תוך כדי הם מבצעים משימות שונות, וגם, כמובן מקבלים שיעורי בית לשיעורים הבאים. שיעורי אנגלית לילדים אונליין זה עוד אחד מהחידושים שהביא איתו האינטרנט לחיינו.

 

אז למה ללמוד כך אנגלית? און ליין?

  • לימוד יעיל – אולי תופתעו לשמוע אבל לימוד אנגלית דרך האינטרנט יכול להיות הרבה יותר יעיל מלימוד אנגלית במסגרת מסודרת של בית ספר ושיעור עם לוח ומורה. לילדים רבים, לימוד שפה דורש התאמות מיוחדות, אותן לא ניתן לערוך בכיתה רגילה, אך כן בלימוד אנגלית און ליין, כאשר ניתן להתאים לילד בדיוק את מה שהוא צריך.
  • סביבת אנגלית – פעמים רבות, בבית הספר, נגמר השיעור וכל הילדים חוזרים לדבר ביניהם עברית, לשחק בעברית, ובעצם משאירים את כל החומר שהם למדו בכיתה. הכל נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשנייה. שיעורי אנגלית לילדים אונליין, יכולים לכלול גם משחקים, שיחות בין תלמידים בצ'אט, ובאופן כללי התאמת הסביבה למטרה – לימוד אנגלית.
  • שימוש בטכנולוגיה – השיטות המיושנות ללימוד אנגלית הקיימות בבתי הספר כבר מזמן נשארו מאחור. התלמידים היום כבר בקושי קוראים ספרים וכותבים במחברת, הם בעיקר יושבים עם מכשיר הטלפון הנייד שלהם. אם תעבירו את הלימוד לתוך האפליקציות והאייפון שלהם, תוך ניצול משאבים טכנולוגיים כמו משחקים, אפשרות לשיחות וידאו, יצירת פיצ'רים שונים לאפליקציות ורשתות חברתיות, תצליחו לעניין בכך הרבה יותר את התלמידים.
  • ניצול זמן – תלמידים רבים מכלים את זמנם לריק במסכי הטלפון והטלוויזיה, שימוש בהם למטרות כמו לימוד אנגלית, הופך את הזמן של הילד לרווחי, ועוזר לו בהמשך.
  • ניידות וגמישות – הניידות והגמישות בלימוד, אם זה בבחירת המורה ואופי השיעורים, ואם זה באפשרות של הילד לבחור מתי הוא לומד, איך, וכמה זמן להשקיע, יכולים להיות יתרון גדול. חינוך הילד לבחור בעצמו ללמוד, דרך האפליקציה שעומדת לרשותו, יכול לגרום לו ממש לרצות זאת, וכך ללמוד בצורה רצינית בהרבה.

לסיכום, לימודי אנגלית און ליין עונים על הרבה צרכים של התלמיד החדש במאה העשרים ואחת. הניידות, ניצול הזמן, היעילות והשימוש בטכנולוגיה, הופכים את לימודי האון ליין לעדיפים בהרבה.

תלמידים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *